Změnit údaje i v profilu?
Již delší dobu lze pozorovat stížnosti zaměstnanců České pošty v libereckém kraji na pracovní podmínky. Přestože Česká pošta problém bagatelizuje a označuje jej vytrvale jako stížnosti pár jedinců, z mnoha indícií lze vyčíst, že se jedná o problém opravdu většího rozsahu, v němž Česká pošta využívá situace svých zaměstnanců, kteří jsou rádi, že mají alespoň takové místo, jaké mají.
Přestože se v některých městech výrazně zvětšilo území, které musí jednotlivý doručovatelé a doručovatelky obsáhnout, díky čemuž se také zvýšila doba, za kterou všechny zásilky a psaní doručí, tato změna není nijak obsažena, je-li přes standardní pracovní dobu.
Těch pár, které se nebojí o problému promluvit, zdůrazňují, že větší vlna odporu se nezvedne pouze z řad zaměstnanců, protože spousta z nich se obává o svoji pracovní pozici a jsou přesvědčeni, že hlasitá kritika by je mohla o místo připravit.
Česká pošta navíc přistoupila ke snaze snížit své ztráty z klasických služeb tím, že nabízí finanční produkty a služby. To se často děje formou nabídek právě od doručovatelů a doručovatelek, díky čemuž jejich obliba mezi lidmi klesá a opět tak o něco ztěžuje jejich již tak nesnadnou práci.
Požadujeme proto, aby Česká pošta zlepšila pracovní podmínky svým zaměstnancům, ať již formou úbytku pracovních povinností jednotlivých zaměstnanců, nebo alespoň adekvátní finanční kompenzací za reálně odvedenou práci. Ve výsledku je obětí kromě zaměstnance stejně běžný občan, který musí na vše čekat déle, případně je mu jednání s pracovníky pošty znepříjemňováno nevyžádanými obchodními nabídkami.
Komu bude petice předána: Česká pošta
Podpis pod petici je nutné potvrdit v následně doručeném mailu.
Vzkazy
Diskuze byla z důvodů většího množství nevhodných příspěvků zastavena.