V důsledku zjištění dokumentaristů ČT uveřejněná v dokumentu Továrna na psí prachy žádáme Ministerstvo zemědělství a zákonodárné instituce o následující(i s odůvodněním):
. Zvýšení kapacity zaměstnanců veterinární správy a posílení jejich kompetencí. Veterinární správa si totiž v dokumentu stěžovala na nízké kapacity zaměstnanců a na omezené kompetence, např. že nejsou kompetence na investigativní práci, jenže právě ta je na odhalování nejen psích množíren třeba. Dále je i třeba, aby veterinární správa mohla dělat namátkové kontroly u veterinářů, protože jsou zde jednotky veterinářů, kteří s množiteli spolupracují.
2. Zpřísnění legislativy pro online prodej domácích mazlíčků. Online obchodní weby nemají v současných podmínkách povinnost požadovat od prodejců domácích mazlíčků nějaký dokument, jenž by prokazoval, že prodávající je registrovaným chovatelem a právě tohle hrozně nahrává množitelům, protože kvůli tomu mohou snadno nabízet mazlíčky z množíren.
3. Legislativní úpravu díky které by náklady spojené s léčením mazlíčků z množíren nesli samotní množitelé. Zatím totiž ty naklády jdou navrub útulkům, kde ti mazlíčci končí, což je za nás hrozné.
Author: Jan Tichý | 3 signatures
More >Po několika nadávkách od ukrajinské rodiny a X tém neuposlechnutí řidiče na výzvu k opuštění tramvaje ano reakce mohla být klidnější ale nalejme si čestného vína 90% lidí by toto také nevydržela ! A zeptejme se kdyby to byla česká rodina vyhodili by ho i tak ?
Author: Jaroslav Chmel Chmel | 2 signatures
More >Zastání a omluvu za řidiče který vyhodil cestující z tramvaje který dělá svojí práce a cestují byl hrubý dokud není celé video zaslouží si omluvu jak od zaměstnavatele i od politiků
Author: Václav Nejedlý | 1 signature
More >My, níže podepsaní občané, vyjadřujeme svůj nesouhlas s mediálním lynčem a unáhlenými kroky vůči řidiči tramvaje, který se stal terčem veřejné kritiky v souvislosti s incidentem v Praze.
Dle dostupných informací a svědectví řidič tramvaje postupoval v souladu s přepravním řádem, který mu dává právo vykázat cestujícího, jenž porušuje přepravní podmínky – v tomto případě údajně znečišťováním vozu. Cestující měl povinnost výzvu řidiče uposlechnout, a pokud tak neučinil, bylo na místě přivolání policie.
Znepokojení vzbuzuje skutečnost, že v mediálních výstupech je prezentována pouze část příběhu, zatímco verze samotného řidiče je opomíjena. Dle jeho výpovědi byl terčem urážek a plivanců ze strany cestujícího. Než bude tento případ řádně prošetřen, je zcela nepřijatelné, aby byl řidič okamžitě odsouzen veřejností, vystaven ztrátě zaměstnání a čelil trestnímu stíhání.
Zdůrazňujeme, že řidiči městské hromadné dopravy jsou vystaveni enormní psychické zátěži a dennodenně čelí konfliktním situacím. Místo unáhleného trestu žádáme, aby byla důsledně prošetřena všechna fakta, včetně svědectví nezávislých pozorovatelů a kamerových záznamů.
Proto žádáme:
Dopravní podnik hl. m. Prahy, aby se zdržel okamžitého propuštění řidiče a vyčkal na výsledek důkladného šetření.
Orgány činné v trestním řízení, aby přistupovaly k případu nestranně a bez tlaku veřejného mínění či médií.
Vedení města Prahy, aby chránilo zaměstnance dopravního podniku před neodůvodněným pracovněprávním postihem na základě neúplných nebo zavádějících informací.
Spravedlivé posouzení případu je klíčové nejen pro dotyčného řidiče, ale i pro všechny ostatní zaměstnance MHD, kteří musí mít jistotu, že jejich zákonné pravomoci budou respektovány a nebudou v případě konfliktních situací ponecháni napospas mediálnímu a společenskému tlaku.
Author: Barbora Růžičková | 7 signatures
More >Vážená vládo, My občané ČR bychom opět rádi viděli ČR jako lídra. Rádi bychom opět viděli, že ČR udává Evropě směr. A proto vás touto peticí žádáme o to, abyste ihned vyslali polní nemocnici české armády na Ukrajinu a ukázali, že ČR zná svou hodnotu, svou pozici ve světě, a že je nutné s ní počítat.
Author: Petr Fiala | 1 signature
More >Žádáme vedení obcí spádové školy Nehvizdy (Nehvizdy, Horoušany, Vyšehořovice), aby upustila od záměru stavby školičky "v parku" vedle školky v Nehvizdech a zaměřila se na neprodlené řešení nové kapacity nehvizdské školy mimo Nehvizdy.
Územní plánování v uplynulých letech umožnilo developerský rozvoj Nehvizd a dalších spádových obcí, ale školní kapacita na něj odpovídá spíše přístavbami a nízkopodlažními budovami v Nehvizdech. Velkokapacitní škola a doprava i malých dětí z okolních obcí přináší řadu problémů - rodičům, dopravě, klid dětí, ničení parku. Školička nestojící v Nehvizdech, ale spadající pod nehvizdskou školu, je průchozí a efektivní řešení.
Author: Jiří Jakl | 75 signatures
More >Ministerstvo zdravotnictví (MZ) připravilo návrh Seznamu psychomodulačních látek (PML). Psychomodulační látky se začaly řešit v roce 2023 především za účelem regulace kratomu a HHC, a nyní tam má spadat i technické CBD konopí do 0,3% THC.
Pokud bude návrh schválen, znamenalo by to omezení prodeje a dostupnosti CBD produktů (kapek, kapslí), které v ČR užívají miliony lidí. Odborníci, pěstitelé i uživatelé CBD se proti tomuto kroku ostře vymezují, nicméně vláda koná dál.
Author: Ondřej Šťovíček | 129 signatures
More >Jako občané Hrušovan u Brna jsme z vetšiny Brněnských nemocnic vykazování do Ivančické nemocnice s tím, že je to naše spádová nemocnice.Často se setkáváme s tím že nám zdravotnický personál na příjmu řekne "a víte že sem nepatříte, že patříte do Ivančic".
Nejsme žádní druhořadí občané a na volbu nemocnice (interna,oční,chirurgie atd.) máme ze zákona právo.
Chce být ošetření v Brněnských nemocnicích a ne nějakých Ivančicích kde je nedostatek personálu a celkově tam vždy vládne blbá nálada.
Tady celá problematika:
https://www.pcstoura.cz/2024/12/14/nemocnice-ivancice-a-spadovost/
Author: Petr Fojtík | 2 signatures
More >My, níže podepsaní, žádáme akcionáře Letiště Pardubice, aby jeho oficiální název zněl Praha Pardubice. Na letiště by to přilákalo mnohem více leteckých společností a tím i pravidelných linek. Nebylo by ve ztrátě a občané by měli více destinaci na výběr.
Author: Jan Morávek | 1 signature
More >Pěkný den,
děkuji,že ses rozhodl aspoň se podívat na tuto petici.las
Cílem této petice je vyjádřit nesouhlasit s navrhovaným nápadem o zpřísnění prodeje zábavní pyrotechniky.
Souhlasím s tím,že zábavní pyrotechnika ve špatných rukou je nebezpečná.
Tak pojďme se chovat ohleduplně.
Author: Petr Štimpl | 2 signatures
More >Občanská petiční iniciativa
za setrvání kongregace Redemptoristů
na Svaté Hoře
My níže podepsaní občané prostřednictvím této petiční občanské iniciativy žádáme, aby členové
Kongregace Nejsvětějšího Vykupitele Redemptoristé (Provincie Bratislava – Praha)
jmenovitě P. Mgr. David Horáček, CSsR., P. Mgr. Pavel Hudousek, CSsR., P. Mgr. Jan Kuník, CSsR. a P. Mgr. Krzysztof Strzelczyk, CSsR. nadále setrvali na Svaté Hoře a vykonávali zde pastorační činnost.
Žádáme, aby vedení kongregace přehodnotilo své rozhodnutí opustit po 123 letech Svatou Horu, neboť je tento řeholní řád s tak významným poutním místem, jakým Svatá Hora je, neodmyslitelně historicky spjatý.
Svatá Hora jako historická památka i jako poutní místo a duchovní instituce je významnou součástí českého duchovního a kulturního dědictví a její příběh provází dějiny města Příbrami. Svou historickou roli má zde i kongregace Redemptoristů, která významně přispěla k rozvoji a významu Svaté Hory.
Kongregace Redemptoristů je pro nás občany věřící i nevěřící, praktikující katolíky i ty, jenž na Svatou Horu rádi zajdou jen občas, neodmyslitelnou součástí nejen dějin města Příbrami, ale i běžného duchovního fungování Svaté Hory.
Rozhodnutí opustit toto významné poutní místo, které Redemptoristé nejen duchovně spravovali 123 let, když je se Svatou Horou tento řeholní řád tak pevně historicky spojen, nepovažujeme za šťastné.
Proto my všichni níže podepsaní žádáme, aby vedení kongregace Redemptoristů své rozhodnutí opustit Svatou Horu přehodnotilo a kongregace Redemptoristů na Svaté Hoře setrvala a nepřerušovala tak duchovní a historickou kontinuitu tohoto celosvětového významného centra duchovní činnosti.
Jsme přesvědčeni, že Redemptoristé ke Svaté Hoře patří a mají zde své místo a své budoucí úkoly, jimiž je zejména duchovní činnost, kterou nám zde poskytovali a poskytují.
Velice děkujeme.
Za organizační výbor petiční občanské iniciativy:
PhDr. Mgr. Jan Traxler, Věra Langová, Mgr. Ing. Pavel Švarc
Author: PhDr. Mgr. Jan Traxler | 1159 signatures
More >Vážený pane starosto, vážení zastupitelé MČ Troja,
My, níže podepsaní obyvatelé Troje a návštěvníci Trojské kotliny, důrazně odmítáme jakoukoliv další zástavbu na historické vinici Salabka, zejména v podobě zbytných „viničních domů“.
Požadujeme, aby zastupitelstvo MČ Troja ve spolupráci s Magistrátem hl. m. Prahy (MHMP) a Institutem plánování a rozvoje (IPR) vyvinulo maximální úsilí k ochraně této oblasti. Za klíčové opatření považujeme přijetí regulačního plánu, který zajistí dlouhodobou ochranu nejen vinice Salabka, ale i dalších nezastavitelných přírodních ploch v Trojské kotlině a přírodním parku Drahaň-Troja.
Proč je ochrana vinice Salabka důležitá?
Historická hodnota:
Vinice Salabka je nejstarší vinicí v Praze a tvoří neodmyslitelnou součást kulturního dědictví Trojské kotliny.
Krajinný význam:
Je harmonicky začleněna do přírodního parku Drahaň-Troja a vizuálně propojena s areály Zoo Praha a Botanické zahrady. Tato oblast vyniká vysokou estetickou hodnotou a nabízí jedinečné výhledy na panorama Prahy.
Chráněné území:
Dle územního plánu je vinice označena jako nezastavitelné území s využitím „PS“ (sady, zahrady a vinice). Stavby jsou přípustné pouze tehdy, pokud jsou nezbytné pro obhospodařování vinice. Současné zázemí historické budovy Salabka plně pokrývá potřeby vinice, včetně výroby a skladování vína. Další stavby pro ubytování nebo komerční využití by nebyly v souladu s hlavním účelem vinice a vedly by k nenávratnému poškození zemědělské půdy i krajinného rázu.
Jak rampa otevřela dveře betonovým plánům:
Impulsem pro záměr výstavby několika „viničních domů“ se stalo povolení betonové rampy sjezdu na vinici, odůvodněné „potřebou pro obhospodařování vinice“. Tento krok bohužel otevřel dveře dalšímu tlaku na zástavbu této jedinečné lokality.
Co žádáme?
1). Zastavení plánů na další zástavbu vinice Salabka několika chystanými „viničními domy“.
2). Přijetí regulačního plánu, který zajistí dlouhodobou ochranu vinice Salabka a dalších přírodních nezastavitelných ploch Trojské kotliny.
3). Naplnění usnesení zastupitelstva městské části Praha-Troja č. 24 ze dne 7. března 2023, kterým bylo vyjádřeno nesouhlasné stanovisko se zástavbou vinice Salabka.
Proč na tom záleží?
Další zástavba by byla v rozporu se stavebním zákonem (§ 18 odst. 4), jehož cílem je ochrana nezastavěného území. Ohrozila by harmonii Trojské kotliny a znehodnotila její přírodní i kulturní dědictví. Vinice Salabka a přilehlé přírodní parky mají sloužit svému původnímu účelu – pěstování vinné révy, zachování přírodního rázu a poskytování klidového zázemí pro obyvatele i návštěvníky Prahy.
Společně přispějme k zachování přírodního charakteru vinice Salabka. Děkujeme Vám za podporu!
Za petiční výbor:
Petr Kalla, Hnězdenská 767/4a, Troja, 181 00 Praha 8
PhDr. Maurer Pavel, Raisova 433/2, Bubeneč, 160 00 Praha 6
Maurerová Monika, Na Salabce 757/3, Troja, 171 00 Praha 71
Matěj Turek, Roháčova 244/48, 130 00 Praha 3
Za petiční výbor je k jednání se státními orgány oprávněn jednat zvolený zástupce/zástupci petičního výboru.
V Praze, dne 09. 12. 2024
Author: Petr Kalla | 137 signatures
More >Petice za zajištění informační kampaně a náhradní dopravy k Petřínské rozhledně
Vážené zastupitelstvo hlavního města Prahy,
obracíme se na Vás s žádostí o zajištění opatření, která usnadní návštěvu Petřínské rozhledny v době, kdy je lanová dráha na Petřín mimo provoz. Tato oblíbená turistická atrakce je nejen významnou památkou Prahy, ale i častým cílem rodin, seniorů a zahraničních návštěvníků, kteří jsou nyní při cestě na vrchol kopce značně omezeni.
Žádáme Vás o následující kroky:
1. Informační kampaň:
• Zajistěte jasné a přehledné informace pro veřejnost o alternativních způsobech dopravy na Petřín, a to prostřednictvím online kanálů, tištěných map na zastávkách, informačních tabulí u lanové dráhy i v turistických centrech.
• Informace by měly být dostupné nejen v češtině, ale i v angličtině a dalších cizích jazycích.
2. Zřízení náhradní autobusové dopravy:
• Prostřednictvím Dopravního podniku hl. m. Prahy zorganizujte dočasnou autobusovou linku, která by zajistila přístup na Petřín. Linka by mohla vycházet například z oblasti Malé Strany (zastávka Újezd) a zajíždět do blízkosti rozhledny.
• Tato linka by mohla fungovat především o víkendech a svátcích, kdy je zájem veřejnosti největší.
Jsme přesvědčeni, že přijetí těchto opatření nejen ulehčí přístup k Petřínské rozhledně, ale také zlepší pověst Prahy jako města přívětivého vůči turistům a místním obyvatelům.
Děkujeme Vám za zvážení této petice a za Vaši snahu o zlepšení dostupnosti jedné z ikonických pražských památek.
S úctou,
David Soukup, obyvatel Prahy 1 a provozovatel bistra I LOVE YOU na Petříně
Author: David Soukup | 26 signatures
More >V obci Jiřice (okres Nymburk) má být počátkem příštího roku zahájena výstavba kanalizace, neboť obec kanalizaci nemá. Občané Jiřic nejsou apriori proti kanalizaci, naopak záměr vítají. Co nepřivítali, je projekt, který počítá s tlakovou kanalizací, neboť se jedná o vemi poruchové řešení s krátkou životností. Obec si zažádala o dotaci, která pokryje 70 procent nákladů. Další finance chce pokrýt komerční půjčkou. Obec nereflektovala názory občanů, kteří doporučovali, aby s finanční částí pomohl finanční poradce, ani na hlasy, které volaly po tom, aby se obec stala plátcem DPH, čímž by se jí vrátily nemalé finanční prostředky, ani na ty, kteří upozorňovali na možnost bezplatné půjčky. Obec dále nechala vypracovat žádost o dotaci, v níž se nepočítalo s tím, že by se od občanů vybíral příspěvek na technickou infrastruktoru obce, přičemž nyní obec požaduje tento příspěvek od každé domácnosti včetně bytovek. Bytové domy se šesti byty zaplatí za dvě čerpadla tlakové kanalizace 240 tisíc korun. V obci se dále nacházejí dvojdomy, trojdomy a samostatně stojící domy. Každá rodina tedy zaplatí 40 tisíc korun - poplatek na technickou infrastrukturu, aniž by bylo zohledněno, že ne každá domácnost bude mít příslušné čerpadlo pouze pro sebe. Další poplatky pro občany jsou dále spojené se samotnou přípojkou, kdy si budou domácnosti hradit podle metrů, které je s kanalizací budou spojovat, za revizi elektřiny, připojení k eletřině. Každá domácnost si musí zajistit samostatně jištěnou pojistku s přepěťovou ochranou. Obec zajistila dva elektrikáře, kteří toto vše udělají, ovšem domácnostem tím vzniknou vícenáklady. Zhotovitel "garantuje" po skončení prací uvést pozemek do původního stavu, ovšem na schůzi k výstavbě zhotovitel prohlásil, že rozhodně nikomu nebude shánět travní koberec, či vysévat trávu v případě, že ji bude potřeba znehodnotit výkopovými pracemi. Chování zhotovitele během této shcůze bylo velmi arogantní a na připomínky občanů, kdy si tito stěžovali, že je připojení ke kanalizaci ve finále může přijít i na 80 až 100 tisíc, se jim zástupci zhotovitele vysmáli.
My níže podepsaní občané nesouhlasíme s výběrem neúměrně vysokého poplatku za kanalizaci a požadujeme jeho přepočet, případně změnu zhotovitele. Jsme chotni zaplatit maximálně 20 tisíc korun bez dalších doplatků.
Author: Občané obce Jiřice | 38 signatures
More >Po dlouholetých diskuzích o budoucnosti tratě z Lokte do Horního Slavkova se rozhodlo o postavení cyklostezky místo obnovení provozu.
Kvůli rozhodnutí Centrální komise Ministerstva dopravy, které zamítlo rekonstrukci mostu přes Ohři, a také kvůli zahájení legislativního procesu o konzervaci dráhy skončí provoz ze stanice Loket do stanice Loket předměstí. Místo sjízdné tratě se má od změny jízdního řádu v prosinci skončit provoz vlaků a postavit cyklostezka, po další části trati do Horního Slavkova má také vzniknout po nesjízdné trati cyklostezka.
Důvodů, proč zanechat trať v provozu a zároveň obnovit provoz z Lokte Předměstí do Horního Slavkova, je hodně. Prvním je očekávaná těžba lithia, která by na trať znovu přivedla nákladní vlaky. Dalším důvodem je velký počet mostů a tunelů na tak kratkém úseku, který by mohl v budoucnu přilákat nejen fanoušky železnice, ale i turisty. Je to ale také např. zlepšení mobility.
Žádáme, aby kraj nechal rozhodnout v referendu lidi o budoucnosti tratě a dále, aby se uskutečnila studie proveditelnosti o obnovení provozu.
Politiku zřejmě nezajímá budoucnost dráhy, která by přinesla pracovní místa a také by díky ní prosperovali tamější lidé.
Byla by veliká škoda nechat historicky významnou lokálku po západním vzoru zníčit a nedat lidem možnost výběru mezi vlakem či autobusem. Cyklostezka nedokáže nikdy nahradit vlakovou mobilitu.
Author: Benjamin Parlásek | 184 signatures
More >PETICE POUZE PRO RP HOSTY
Author: Jan Koblížek | 1 signature
More >My, níže podepsaní občané České republiky, tímto žádáme vládu a příslušné orgány o zahájení kroků k obnovení a modernizaci opevnění na hranicích naší země. Odůvodnění naší žádosti : 1. Historické zkušenosti. V minulosti naše země čelila mnoha krizovým situacím, které ohrožovaly její územní integritu a bezpečnost obyvatel. Historické události, jako byly světové války a okupace, nám připomínají důležitost pevných a efektivních hranic pro obranu státu. 2. Současná složitá bezpečnostní situace. Dnešní doba přináší nové a stále složitější hrozby – mezinárodní konflikty, hybridní války, terorismus, nelegální migrace či organizovaný zločin. Opevněné hranice by pomohly posílit naši bezpečnost a zaručit stabilitu v období nejistoty. 3. Nejistota budoucnosti. Války a konflikty se opakují a nelze předvídat, jaké hrozby přinese budoucnost. Připravenost na krizové situace je klíčová pro ochranu obyvatel a suverenitu státu. Tímto vyzýváme vládu, aby zahájila kroky k výstavbě nového opevnění, které by bylo moderní, flexibilní a efektivní, a reflektovalo jak technologický pokrok, tak potřeby 21. století. Žádáme o přijetí těchto opatření s vědomím historických poučení a odpovědnosti za bezpečnost současné i budoucí generace. Podpisem této petice vyjadřujeme svůj souhlas s uvedenými body a podporu pro kroky vedoucí k ochraně naší země.
Author: Václav Bálek | 2 signatures
More >Záměr stavby opřený o neplatná čísla vysaje z kraje miliardy korun a k obcím Ladova kraje přivede těžkou dopravu.
Stavba přeložky silnice II/107, ukrývající se pod líbivým názvem „Zlepšení dopravní obslužnosti území Říčansko – jih“, přivede do oblasti Všestar, Strančic i Tehova tisíce nákladních vozidel i kamionů.
Kraj a tehovský starosta David Hlouch spustili akci, která údajně řeší nadměrné průjezdy Tehovem. Silnice nad úrovní krajiny, betonové koridory, vykácení části Říčanského lesa, stálý noční i denní hluk a smog se mají stát pro obce Ladova kraje denní realitou. Silnice má být zkratkou mezi D1-Všechromy logistickým parkem a Mukařovem.
Říkáme jasné ne! takovému zásahu do Ladova kraje a požadujeme zastavení a zrušení celého projektu zejména z těchto důvodů:
1. Je naprosto zřejmé, že nákladní auta budou mít již za pár let možnost využívat prodlouženou D0 a navazující přeložku silnice II/101 z Říčan na Úvaly včetně jeho obchvatu. Je tedy zbytečné a drahé řešit duplicitní silnici k tomuto obchvatu.
2. Iniciátoři uvažované spojky mezi Černokosteleckou a D1-Všechromy odmítají lokální řešení i variantu záměr odložit a provést nejdříve nová měření po řádném zprovoznění těchto klíčových úseků.
3. Zatímco hlavní hybatel stavby starosta Tehova David Hlouch uvádí, že obcí Tehov projede kolem pěti tisíc vozidel, aktuální geolokační data Ministerstva vnitra z podzimu 2021 i roku 2022 hovoří o maximálně 1200 lidech na území obce ve špičce.
4. Starosta Říčan upravil zápis z jednání ve prospěch stavby.
5. Stanovisko EIA vychází ze studie, která je nekompletní, zavádějící a nereflektuje požadavky všech zúčastněných.
Více informací najdete zde.
Author: Jiří Macháček | 219 signatures
More >My, níže podepsaní, projevujeme touto peticí nesouhlas se změnou územního plánu Statutárního města Liberec č. Z9_49 týkajícího se pozemku v lokalitě Dolní Hanychov, ul. Zemědělská 302/18a (k.ú.: Dolní Hanychov, p.č. 427/5). Tato změna bude mít zásadní dopad pro činnost výchovné organizace Junák – český skaut, z. s., která má v daném území klubovnu pro stovky členů a rozsáhlé materiální zázemí. Jedná se o liberecké skautské oddíly s dlouhou tradicí, kterým by změnou územního plánu bylo zamezeno v dalším dlouho plánovaném a potřebném rozvoji ale i aktuální činnosti jako takové. Dále slouží tato klubovna i jako ubytovací prostor pro skautské ale i školní a jiné mládežnické organizace z celé České republiky. Samotný pozemek je zároveň posledním s volnočasovým potenciálem v celé lokalitě a nabízí možnost pro aktivity místních obyvatel, rodin i dětí včetně školek pro jejich využití (tak jak se doposavad ostatně děje). Vyzýváme tudíž město Liberec, aby tuto změnu územního plánu zastavilo a výše uvedený pozemek vykoupilo do svého vlastnictví.
Statutární město Liberec zde hodlá změnit výše zmíněný pozemek z Plochy občanského vybavení – sport na plochy bydlení všeobecného (BU) za účelem výstavby rodinných domů.
Tím z této, hojně obydlené, části města zmizí prostor pro volnočasové aktivity, který mohou volně využívat všichni místní obyvatelé.
Výrazně se omezí stávající činnost skautů, kteří zde zajišťují provoz kluboven aktuálně poskytující zázemí pro cca 200 dětí a dohromady pro více jak 300 skautů a dalších dětských oddílů, které zde mají každý den schůzky a podobné aktivity
Dále tím Statutární město Liberec znemožní skautům postavit plánovanou klubovnu novou – lépe vyhovující rozrůstající se členské základně a reagující na dožilý stav té stávající.
Z toho důvodu žádáme Statutární město Liberec, aby na své náklady, odkoupilo výše uvedený pozemek a ponechalo ho nadále jako volnočasový prostor. Skauti nabízejí, že se o něj budou i nadále starat a rádi budou spolupracovat s městem na jeho rozvoji a dalšímu využití pro občany i skauty.
Obdobný veřejný volnočasový prostor vznikl za přispění Statutárního města Liberec (včetně výkupu pozemků) např. i u zastávky tramvaje Spáleniště, který je hojně využíván místními k rekreačním účelům.
Author: Ondřej Petrovský | 9 signatures
More >Podpisem této petice schvalujete, aby si Pája udělal opět mullet.
Author: Matěj Cidorák | 1 signature
More >