Změnit údaje i v profilu?
~~Jednodušší přístup do Jesenického regionu.~~
Železniční trať, která končí v Koutech nad Desnou propojit tunelem do Jeseníku. Tato železniční trať by mohla přepravovat kamionovou dopravu, která nejvíce ohrožuje přírodu Jesenických hor.
Původní železniční trať, která objíždí ve stoupání celou Horní Lipovou, při nákladní dopravě tj., dvě dieslové lokomotivy způsobují vibrace v lesích i ve vzdálenějších obydlích. Projíždí-li nákladní doprava lesem, poznáme to podle výfukových plynů, v kterých místech se nachází. Tato nákladní doprava musí být ekonomicky velmi nákladná a ekologický závadná.
Při vybudování tunelu by se zaručeně zkrátilo spojení do Šumperka a dále. Zájem by později mohla mít i polská strana, využití drahého nákladného (pro ČR) průjezdu z Jeseníku do Krnova přes Glucholazy (PL), by mohlo mít pro Polskou republiku dopravní význam.
Nahlédneme-li do mapy České republiky a okolních států, do budoucna by mohlo být spojení Vídeň až Wroclaw.
Tato železniční trať by mohla být elektrifikovaná, určitě by ochranáři přírody uvítali. Při realizaci železničního tunelu by se zvýšila zaměstnanost v Jesenickém regionu a ten byl hlavním bodem ve volebním programu všech politických stran.
Na výstavbu železničního tunelu pod Červenohorským sedlem by bylo možné čerpat peníze z fondů Evropské unie.
Děkuji za přečtení mého návrhu a prosím petici s podpisy rozesílejte svým známým. Lepší dopravní dostupnost by přilákala investory do Jesenického regionu, oživil by se cestovní ruch a zabránili bychom migraci mladých lidí.
" Nikdy není pozdě ". Soňa Konečná, Jeseník.
01.04.2014 15:08
Zachraňme Jeseníky - přírodu, obyvatelé, turisty i pracovní místa
jeseníky jsou proslulé svojikrásou, velmi rádi sem jezdí turisté, mistní občasné miluji zdejší přírodu, ale všichni víme, že je tu špatná dopravní obslužnost a velmi rychle ubívají pracovní místa.
Podpořte jeho provoz darem, který jste schopni poskytnout.
Komu bude petice předána: Vládě ČR.
Podpis pod petici je nutné potvrdit v následně doručeném mailu.
Vzkazy
Diskuze byla z důvodů většího množství nevhodných příspěvků zastavena.