Po dlouholetých diskuzích o budoucnosti tratě z Lokte do Horního Slavkova se rozhodlo o postavení cyklostezky místo obnovení provozu.
Kvůli rozhodnutí Centrální komise Ministerstva dopravy, které zamítlo rekonstrukci mostu přes Ohři, a také kvůli zahájení legislativního procesu o konzervaci dráhy skončí provoz ze stanice Loket do stanice Loket předměstí. Místo sjízdné tratě se má od změny jízdního řádu v prosinci skončit provoz vlaků a postavit cyklostezka, po další části trati do Horního Slavkova má také vzniknout po nesjízdné trati cyklostezka.
Důvodů, proč zanechat trať v provozu a zároveň obnovit provoz z Lokte Předměstí do Horního Slavkova, je hodně. Prvním je očekávaná těžba lithia, která by na trať znovu přivedla nákladní vlaky. Dalším důvodem je velký počet mostů a tunelů na tak kratkém úseku, který by mohl v budoucnu přilákat nejen fanoušky železnice, ale i turisty. Je to ale také např. zlepšení mobility.
Žádáme, aby kraj nechal rozhodnout v referendu lidi o budoucnosti tratě a dále, aby se uskutečnila studie proveditelnosti o obnovení provozu.
Politiku zřejmě nezajímá budoucnost dráhy, která by přinesla pracovní místa a také by díky ní prosperovali tamější lidé.
Byla by veliká škoda nechat historicky významnou lokálku po západním vzoru zníčit a nedat lidem možnost výběru mezi vlakem či autobusem. Cyklostezka nedokáže nikdy nahradit vlakovou mobilitu.
Autor: Benjamin Parlásek | 183 podpisů
Více >My níže podepsaní oɓčané požadujeme vystavbu ciklostezky na Dřenici z důvodu že pro cyklisty je cesta na Dřenici nebezpečná
Autor: Antonín Vávra | 1 podpis
Více >Tímto podepisujeme petici proti změně organizace dopravy - úpravě dopravního značení platné od 4.12.2023 v Kynšperku nad Ohří, ul. Dlouhá, Maxima Gorkého , Na Příkopech, Zámecká, Strmá , Náměstí Míru a Mistra Jana Husa a žádáme o navrácení v předešlý stav.
Úprava nikomu neprospívá , je v rozporu s potřebami obyvatel zmíněné lokality , plynulou dopravou a není proveditelná. Ul. Strmá ani Zámecká nesplňují parametry pro jízdu vozidel v obou směrech stejně tak jako křižovatky těchto ulic. Průjezd rozměrněnjších vozidel je tak zcela vyloučen a jiné řešení pro průjezd není. Úpravou navíc dojde k omezení řidičů , když jednosměrný provoz bude blokován vozidlem IZS ( policie, záchranka, hasiči) , dopravní nehoda, porucha vozidla, zásobování , doručovací služby , svoz odpadů , stěhování a pod. Řidiči tak budou nuceni porušovat zákon č. 361/2000 Sb. § 24 odst. 1.) písm. g, minimálně v rozsahu zakázaného couvání na komunikaci s jednosměrným provozem neboť jiné řešení nebude existovat.
Autor: Petr Tomáš | 9 podpisů
Více >Tato petice se důrazně ohrazuje proti slovům Mgr. Roberta Čapka v jeho článcích:
• Jak se ničí dobrý učitel v Sokolově, díl 1. : ředitelka Šišková svévolně upravuje známky
• Jak se ničí dobrý učitel v Sokolově, díl 2. : ředitelka Šišková posílá vytýkací dopis
• Jak se ničí dobrý učitel v Sokolově, díl 3. : ředitelka Šišková diskriminuje
Ve zmíněných článcích se vyskytují nepravdivé informace, které v kombinaci s přehnanou, opulentní rétorikou autora textu, který pravděpodobně čerpal pouze z jednostranné výpovědi, vrhají neoprávněně negativní stín na ředitelku školy, a potažmo tak dehonestuje práci všech učitelů na ZŠ Sokolov, Rokycanova 258.
Autor: Miroslav Navrátil | 109 podpisů
Více >Žádám všechny obyvatele, vlastníky, turisty a všechny slušné příchozí o podpis této petice. My slušní občané atd. nechceme ve svém okolí a v okolí svých nemovitostí, které jsou v řádech milionů vidět nepřizpúsobivé občany a vůbec ne, aby zde žili! Zákon který zakázal bezdoplatkové zóny nás chránil! Přijďte se všichni podívat jak to zde v centru Karlových Varů vypadá! Chceme znovu zavést bezdoplatkové zóny a chceme, aby tito lidé, kteří nechodí a nechtějí chodit do práce ani do školy, nedostávali ani korunu zdarma od státu z našich peněz! Ty mercedesy, taxíky a nákupy až domů s tím vůbec nekorespondují! Děkuji za všechny.
Autor: Jan Kubát Kubát | 1 podpis
Více >Kraslický výrobce hudebních nástrojů AMATI – Denak, s.r.o. je v insolvenci.
Máme obavu, že se v rámci možné likvidace společnosti rozprodá sbírka historických dechových nástrojů, kterou společnost AMATI – Denak, s.r.o. vlastní. Obracíme se na Karlovarský kraj, aby tuto vzácnou sbírku odkoupil, tak jako tomu učinil nedávno u sbírky vzácných hudebních nástrojů společnosti Strunal v Lubech u Chebu. Město Kraslice má zájem vytvořit expozici, která bude dokládat celou historii výroby hudebních nástrojů v Kraslicích, včetně výroby V. F. Červeného z Hradce Králové. Je naší povinností udělat vše pro to, aby zůstaly zachovány doklady historie českého a německého - uměleckého řemesla při výrobě hudebních nástrojů.
Petiční výbor: Josef Novotný, Horní předměstí 16, 358 01 Kraslice
František Stůj Fibichova 1683/24, 358 01 Kraslice
Josef Levý Polní 1412/35, 358 01 Kraslice
Otakar Mika 5 května 212, 358 01 Kraslice, +420 724 138 470, otakarmika@email.cz pověřený zastupováním Petičního výboru.
Autor: Otakar Mika | 346 podpisů
Více >Před cca.10lety aktivní obyvatelé Charkovského ulice podepsali petici proti vytvoření parkovacích míst z důvodu ochrany stromů. Tato petice zablokovala městu vytvoření parkovacích míst patrně do konce světů. Nutno dodat, že většina podepsaných již nežije a stromy byly v průběhu let pokáceny. V loňském roce navíc byla vytvořena paralelní cyklostezka s cyklostezkou na Krymské a obětováno bylo cca.20míst. V dubnu 2019 bylo zrušeno min.15míst v Chelčického ul. Vzhledem k tomu, že se nacházíme nedaleko centra, tak zde parkuje i většina návštěvníků města. Žádámě tímto město o vytvoření parkovacích míst v ulicich Krymská a Charkovská a to ideálně pro rezidenty kteří zde mají trvalé bydliště.
Autor: lukáš motl motl | 30 podpisů
Více >PETICE
dle čl. 18 Listiny základních práv a svoboda zákona č. 85/1990 Sb. o právu petičním
Řešení bezpečnosti provozu na silnici 1/13 v úseku Stráž nad Ohří - Boč
My, níže podepsaní, prostřednictvím této petice žádáme:
Řešení bezpečnosti provozu na silnici 1/13 a navrhujeme následující :
1) Vybudovat zpomalovací prvky v obcích Stráž nad Ohří a Boč (během roku 2018) a instalovat průjezdové radary
2) Podporu vybudování chodníků v obcích Stráž nad Ohří a Boči s ohledem na místní situaci i udělení výjimek z aktuálních norem, případně legislativy (předpokládáme spolufinancování obce Stráž nad Ohří, rok 2019),
3) Přeložku silnice 1/13 (nejlépe variantu tunelu) mimo obce Stráž nad Ohří a Boč, žádáme o zahájení prací na studii proveditelnosti a geologických průzkumů (žádáme o podání průběžné zprávy v 1. čtvrtletí roku 2019).
Odůvodnění petice: V současné době je chůze po obcích možná jen v těsné blízkosti krajnice, a to případně i s kočárkem. V zimních měsících je chůze podél silnice komplikována sněhovými hromadami při kraji silnice. Pokud se v jednom místě potkají na silnici dva protijedoucí kamiony, není prostor pro chodce téměř žádný. Nevyjímaje zdravotní rizika spojená s vdechováním škodlivých zplodin a vysoké prašnosti z aut. Poslední studie z roku 2006 ukazuje, že oběma obcemi projede denně přes 10 000 vozidel. Předpokládáme, že toto číslo bude nadále stoupat.Většina projíždějících řidičů nedodržuje předepsanou rychlost 50 km/h a nerespektuje přechody pro chodce. Přecházení této vytížené vozovky je velmi nebezpečné, v Boči přechod pro chodce chybí úplně a ve Stráži je jejich počet nedostačující. Vlivem zvýšené kamionové dopravy dochází k prokazatelným otřesům nemovitostí stojících podél silnice 1/13 a tudíž ke znehodnocování majetku lidí. Silnice 1/13 je hlavní spojnicí Karlovarského a Ústeckého kraje, je využívána jako tranzitní trasa nejen nákladní kamionové dopravy. Je úsekem častých dopravních nehod, kdy se stává i na několik hodin zcela neprůjezdnou . Objízdná trasa je možná mimo zimní měsíce jen pro osobní dopravu. V případě nehody se často nemohou dostat záchranné složky na určené místo včas a řidiči stojí v kolonách hodiny. Jsme nuceni denně několikrát přecházet frekventovanou silnici 1/13 na místech bez přechodu pro chodce nebo tam, kde není chodník, a to i s malými dětmi ze zdejší mateřské školy (např. na dětské či fotbalové hřiště v obci). Je to opravdu nebezpečné a na hranici únosnosti. Více jak 30 let je zablokována výstavba v obcích kvůli plánované a dosud neuskutečněné přeložce, a proto se naše vesnice nemohou rozvíjet, zdejší populace stárne a mladá generace nemůže stavět, přestože obce mají rozvojové plochy k bydlení venkovského typu.
Domníváme se, že výstavbou přeložky či tunelu (v lepším případě) by se významně ulevilo nejen místním obyvatelům, ale i těm řidičům, kteří denně jezdí po silnici 1/13 do práce. Žádáme o projednání našich požadavků a věříme v přesvědčivost výše zmíněných důvodů, neboť naše podmínky pro žití, zde v obcích Stráž nad Ohří a Boči, jsou již velmi neutěšené.
Za petiční výbor:
Miloslav Záleský, bytem Stráž nad Ohří 111, 363 01 Ostrov
Johana Kovářová, bytem Stráž nad Ohří 66, 363 01 Ostrov
Mgr. Dana Albrechtová, bytem Stráž nad Ohří 71, 363 01 Ostrov
Petra Mourková, Boč 22, Stráž nad Ohří 362 74
Zastupovat petiční výbor při jednání se státními orgány je oprávněn:
Miloslav Záleský, bytem Stráž nad Ohří 111, 363 01 Ostrov
Autor: Miloslav Záleský | 62 podpisů
Více >My níže podepsaní, požadujeme změnu vyhlášky Ministerstva dopravy 104/1997 Sb., kterou se provádí zákon o pozemních komunikacích. Úpravu § 44 zimní údržba. Nesmyslené solení vozovek a ničení okolní přírody, ohrožování spodních vod, řek, rybníků atd.
Autor: Martin Zima | 15 podpisů
Více >Dle čl. 18 Listiny základních práv a svobod a zákona č. 85/1990 Sb.o právu petičním
My, níže podepsaní občané města Chebu, prostřednictvím této petice žádáme pozastavení zaváděného parkovacího systému, jeho následné přepracování včetně návrhu řešení vybudování nových parkovacích míst v rámci plánované revitalizace vnitrobloků.
Odmítáme schválený systém regulace parkování v centru města, který má vstoupit v platnost od 1.3.2018.
1. Projekt a jeho příprava nebyla vůbec diskutována s občany /setkání s občany v KC Svoboda Cheb 9 dní před jeho účinností nepovažujeme za dostačující/.
2. Studie vypracovaná na podkladě údajů firmy EDIP vykazuje jasné známky neznalosti místních podmínek.
3. Systém umožňuje parkování pouze v ulici trvalého bydliště. Pokud bude místo ve vedlejší ulici, občan ho využít nesmí /např. v ulici Růžová vychází na cca 140 bytů 14 parkovacích míst, Jakubská 11 míst na 80 bytových jednotek/. Občanům je v podstatě znemožněno od 1. 3. 2018 parkovat v blízkosti svého bydliště, a to přesto, že parkovací karta bude zpoplatněna!
4. Zcela nepochopitelně jsou některé ulice v oblasti ze systému vyčleněny a hrozí jim parkovací kolaps /např. Jánské nám, Úzká ulice/, obdobná situace hrozí v neupravených dvorních traktech, kde bude docházet k rozjíždění zelených ploch.
5. Nechceme platit za službu, která žádnou službou není a která nám pouze komplikuje život.
6. Vedení města dokonce nereaguje na doporučení odborníků z Krajské správy a údržby silnic, pro odložení a přepracování tohoto systému. Tvůrci tohoto systému přiznávají pochybení, které potvrdili na schůzce s občany 19.2.2018.
7. Od poslední petice z roku 2012, kdy bylo tehdejším vedením města / panem starostou RNDr. Pavlem Vanouškem / přislíbena výstavba nových parkovacích míst převážně ve vnitroblocích. V historickém centru nedošlo k žádné další realizaci. Nyní se situace opakuje a my už nemáme důvod věřit dalším planým slibům.
Navrhujeme:
1. Pozastavení zaváděného parkovacího sytému, který má být spuštěn 1.3.2018. Domníváme se, že je možnost zakrýt dopravní značení a odložit účinnost. Nařízení města je v kompetenci rady města, která může v této záležitosti rozhodnout k 1.3.2018, tento termín zasedání zmiňoval Ing. Pospíšil na veřejném projednání.
2. Sjednocení ulic „starého města“ v jednu jedinou zónu.
3. Do parkovacích oblastí začlenit dosud nezařazené lokality jako např. Jánské náměstí, Úzkou ulici, ulici Křížovnickou, Cechovní aj.
4. Dořešit parkování návštěv
5. Poplatek za parkování zachovat na minimální úrovni, jedná se o opatření pro občany trvale bydlící, ať platí cizí návštěvníci, hrozí tak další vylidňování centra města
6. Zpracovat koncepci rozvoje nedořešených vnitrobloků města. V letošním roce zahájit stavební práce a dále zařadit finance na zpracování dokumentace dvora ohraničeného ulicemi Růžová, Jakubská, Židovská.
7. Vytvořit pracovní skupinu týkající se navrhovaných úprav složenou z úředníků a občanů a po zapracování návrhů vše projednat s občany z jednotlivých lokalit.
Za petiční výbor:
Mgr. Marcela Novotná, Jakubská 9, 350 02 Cheb
Jindra Korcová, Jánské nám. 269/10, 350 02 Cheb
Mgr. Otto Fridrich , Růžová 5, 350 02 Cheb
Lenka Vajašová, Růžová 369/3, 350 02 Cheb
Hana Francková, Jakubská 11, 350 02 Cheb
Soňa Vinšová, Úzká 2, 350 02 Cheb
Zastupovat petiční výbor při jednání se státními orgány je oprávněn: Mgr. Marcela Novotná, Jakubská 9, 350 02 Cheb, Jindra Korcová, Růžová 367/2,
350 02 Cheb, Mgr. Otto Friedrich, Růžová 5, 350 02 Cheb
(klauzule vyžadovaná §5, písm. 1 zák. č. 85/1990 Sb.)
Autor: Marcela Novotná | 38 podpisů
Více >My, občané města Sokolov, žádáme, abychom měli možnost zhlédnout zasedání zastupitelstva města Sokolov i v případě, že se tohoto zasedání nemůžeme zúčastnit. Žádáme, aby byl ze všech zasedání zastupitelstva města Sokolov, jakožto zástupců nás občanů, pořizován audiovizuální záznam a tento záznam byla vždy přístupný nám občanům zveřejněním na webových stránkách města tak, jak je to běžné i jiných městech v ČR. Tento záznam by měl být zveřejněn do jednoho pracovního dne od konání zasedání zastupitelstva.
Důvody žádosti:
My, občané města Sokolov, máme právo na plné informace z jednání zastupitelstva města, ačkoliv nejsme schopni se každého jednání zastupitelstva města osobně zúčastnit.
Zastupitelé i soukromé osoby, které se jednání osobně zúčastňují, je možné nahrávat, protože na zasedání vystupují veřejně ve věci veřejného zájmu.
Zpřístupnění videozáznamu občanům je potřebné pro ochranu práv třetích osob, tedy nás občanů, je významným prvkem veřejné kontroly výkonu samosprávy.
Na základě rozsudku Nejvyššího soudu ze dne 11.5.2005, sp. Zn. 30 Cdo 64/2004, podle kterého „…Ustanovení § 11 a § 12 obč. zák. poskytují ochranu jen těm projevům fyzických osob, jež mají osobní povahu. Osobní povahu proto – jak z logiky věci plyne – zpravidla nemají projevy, ke kterým dochází při výkonu povolání, při obchodní či veřejné činnosti…“.
Děkujeme
Za petiční výbor:
Tereza Flaková
Lukáš Zykán
Miroslav Balatka
Za petiční výbor je oprávněn jednat:
Tereza Flaková, trvale bytem Bratislavská 776, 356 01 Sokolov
Autor: Tereza Flaková | 42 podpisů
Více >Žák může odejít ze školy z duležitých důvodů bez doprovodu zákoného zástupce a může jít pro pitíčka při velké přestávce
Autor: Petr Kumstát | 3 podpisy
Více >Na základě zpráv o uvažované výstavbě "Integrovaného dopravního terminálu" ve Varšavské a Horově ulici v Karlových Varech (tedy výstavbě centrálního nádraží pro MHD, dálkové autobusy i železnici), parkovacích domů v okolí, čtyřproudového Chebského mostu a dvoúrovňových křižovatek na obou jeho stranách, vyjadřujeme jako občané města Karlovy Vary svůj zásadní nesouhlas s tímto záměrem.
Žádáme námi zvolené představitele Města Karlovy Vary, aby zcela upustili od záměru vybudování nádražního centra v tomto prostoru. Dlouhá léta jsme žili v přesvědčení, že zde jednou vznikne tolik žádané náměstí, které by spojovalo nejen obchodní čtvrť se čtvrtí lázeňskou, ale přispělo i k vytvoření místa setkávání všech Karlovaráků.
Naše město je v současnosti rozděleno průtahem a areálem Dolního nádraží na nesourodé čtvrti a vznikne-li další překážka v pěší a cyklistické komunikaci v podobě nádražní budovy, budou se rozdíly a izolace dále prohlubovat. Doprava automobily a autobusy je jistě důležitá, ale lze ji vyřešit jinde a daleko lépe.
Žádáme Vás, jako své volené zástupce, abyste vzali v potaz opravdové zájmy tohoto města a prostor mezi Ohří, Tržnicí a Becherovkou využili jako základ "města pro lidi".
Kontaktní podpisové místo "papírové petice" Kavárna Piccolo, TGM 36, Karlovy Vary
Autor: Filip Harzer | 337 podpisů
Více >Prosím podepište petici a to na sestru která uráží a nadáva na pacienty kteří jsou na sklonku života. A doktora který mu je absolutně jedno zda člověk umře nebo přežije. Dost lidí si na toto oddělení stěžuje a to musí přestat .. proto prosím podepiště peitici jednou tam mužete skončit také. Dáma která je přebarvená na blond , a velké krádeže pacientum.
Autor: jiří vlasák | 4 podpisy
Více >Zelené boty plné s ocelovou špičkou,které nosíme denně se často opotřebují máme popraskané prsty u nohou někdy až do masa,rudé až fialové otoky a po 12 hodinové směně se v tom již skoro nedá ani chodit.At si zkusí páni z kanceláře nebo sám pan bezpečák chodit celý měsíc v těchto botech
Autor: Roman Petrášek | 2 podpisy
Více >Vzhledem ke skutečnosti, že současná doba poskytuje stále méně neorganizované zábavy pro děti a zároveň dochází k zastarávání (často jen ale z jednostranného pohledu na věc) dětského mobiliáře, jako jsou houpačky prolézačky a pískoviště, dříve hojně umisťovaných téměř ve všech "vnitroblocích" nejen ve městě Ostrově, žádáme tímto o jejich opětovný návrat nebo rekonstrukce.
Nevidíme důvod, proč obhajovat odstranění prolézaček tím, že jinde ve městě vzniklo nové oplocené dětské hřiště. Obzvláště, když pak na takovém spádovém hřišti děti téměř stojí frontu na to, aby se zhouply, případně tam, v opačném extrému, děti už nechodí, protože je to "z ruky". Stejně tak nebereme argument, že na takové prvky do každého bloku nejsou peníze, obzvláště když zcela evidentně jsou peníze např. na aktivity jako zimní sekání trávníků, umisťování nepřeberného množství informačních cedulí nebo vytváření parkovišť kdekoliv to jen jde. Opravdu stačí jen málo, při umístění, např. malé hrazdy nebo přelézacího žebříku do trávníku je navíc splněn i bezpečnostní požadavek na měkké dopadiště.
Současný provoz ve městě rozhodně nenahrává tomu, aby děti mohly samy na vzdálenější hřiště bez dozoru chodit. Vnitroblokové prolézačky a houpačky účelně sloužily po většinu týdne pro odpolední zábavu dětí, které mají například splněny úkoly a jen tak si chtějí ještě vyběhnout na chvíli ven, aniž by musely mít aktivní dozor rodiče. V tomto prohlášení není obhajována lenost nebo neochota rodičů trávit s dětmi volný čas, ale právo dětí, které ve městě vyrůstají a žijí na to, aby mohly jeho prostor obývat s pocitem bezstarostnosti a volnosti. Toto považujeme za jeden z hlavních úkolů managementu města.
Petice je určena především obyvatelům města Ostrova (okr. Karlovy Vary) a jeho příznivcům, pokud by ale byl zájem zřídit podobnou petici s širším přesahem, souhlasíme s využitím sebraných petičních archů i pro tento účel.
Autor: Martin Chochel | 95 podpisů
Více >My, zaměstnanci firmy WITTE NEJDEK spol. s r.o. se sídlem Nejdek, Rooseveltova 1299, jejímž jednatelem je Ing. Václav Jeništa prohlašujeme a žádáme následující.
Už nebudeme dále snášet příkoří od svých nadřízených, kteří se k nám chovají, jako ke strojům, které nemají city, nemají duši a musí za na dnešní dobu „směšné“ peníze pracovat i nad rámec svých povinností a kolikrát i nad rámec zákoníku práce a proto požadujeme následující:
1) Za poctivě odvedenou práci spravedlivou mzdu. Přidáním jedné koruny jste nás jen urazili a ukázali jste nám, co si o nás myslíte, že jsme jen povaleči, kteří si víc nezaslouží. Ruku na srdce, vy byste dokázali žít z platu 11000, max. 12000Kč?
2) Požadujeme nadřízené, kteří se k nám budou chovat jako k lidem a ne jako ke kusu hadru, nebo dobytku, nebo bezcitnému stroji. Cožpak my nejsme lidé? Ptáme se vás, proč jsou na místech našich nadřízených primitivové, kteří nás šikanují, ano, správně, provozují BOSSING, ale to vy bohužel nevidíte, protože to všechno se děje za tichého souhlasu vedoucích.
3) Požadujeme striktní dodržování zákoníku práce, zejména co se týká nařizování přesčasů a hygienických limitů. Tím máme samozřejmě na mysli i překážky v práci na straně zaměstnavatele, když např. vypnou elektrický proud a vy nás pošlete domů se slovy, že si to musíme napracovat a přitom máme ze zákona nárok na částečnou náhradu mzdy.
4) Požadujeme, aby stejná pravidla platila pro všechny, tedy i pro TH zaměstnance. Víte vy vůbec, jak se cítíme, když musíme pracovat jako stroje, nemůžeme si dojít ani na toaletu, abychom nebrzdili linku, zatímco TH zaměstnanci sedí kolikrát celé hodiny u kávomatů nebo polovinu pracovní doby stráví v kuřárně? My musíme dodržovat půlhodinovou přestávku, kolikrát se musíme v jídelně otočit a odejít bez jídla, protože než tam dojdeme a vystojíme si frontu, už bychom se nestihli najíst. A TH zaměstnanci?, stačí si na jeden den sednout v jídelně a sledovat, jak v klidu tráví celé hodiny u jídelního stolu a potom ještě jdou na kávu a cigaretu.
5) Požadujeme, aby vedení firmy zvážilo, koho z TH zaměstnanců skutečně potřebuje a kdo se jen veze. Uvědomte si, že určití TH zaměstnanci mohou firmě, aniž by chtěli, zkrátka se jen pro svoji pozici nehodí škodit. Např. konstruováním výrobků, které se později projeví jako závadové a firma vydá nemalé peníze na reklamace, které pak odnášíme my, tím, že nám jsou neustále krácené nebo nevyplácené týmové odměny. Disponent, který zapomněl? objednat včas díly, na to opět doplácíme my, když nás pak pošlou domů a my si musíme vzít dovolenou nebo si to napracovat. Kvalitář, který si od nás nenechá poradit, že jsou špatné díly a nutí nás z nich vyrábět, aby nám později sebral peníze za to, že jsme vyrobili zmetky, které se vrátili v reklamaci.
f) Požadujeme nezávislého zástupce odborů, který nebude jen papouškovat slova, která mu předhodí vedení firmy.
Děkujeme, že vyslyšíte naše požadavky a budete se snažit je s námi projednat. Nechceme se ale s vámi bavit přes současné vedení odborů. Nevěříme jejím zástupcům, kteří do teď naše hlasy nevyslyšeli, ačkoliv jsme „křičeli“ dost nahlas a dost dlouho. Chceme mluvit přímo s Vámi, pane řediteli Jeništo.
Autor: Igor Admin | 96 podpisů
Více >Důrazně protestujeme proti jednání vedoucích pracovníků v Makru v Karlových Varech, kterým zjevně porušují práva zaměstnanců.
Ti jim například zabraňují odskočit si na toaletu nebo je nutí naddělávat hodiny, kdy musejí aktuálně s dětmi k lékaři. Tak například žena, které volal do práce syn kvůli úrazu sourozence, nemohla hned odejít za svým dítětem, které potřebovalo akutní doprovod k lékaři. Navíc dostala za úkol chybějící hodiny ještě ten den napracovat, což je v rozporu se zákoníkem práce. Po stížnostech šestnácti pokladních byla sice odvolána jejich nadřízená, situace se však nezlepšila.
Žádáme proto vedení Makra v Karlových Varech, aby neprodleně sjednalo nápravu a svým zaměstnancům vytvořilo normální podmínky k práci, které budou v souladu se zákoníkem práce.
Foto: idnes
Autor: Petr Bláha | 3 podpisy
Více >Náměstek hejtmana Karlovarského kraje pro oblast školství Václav Sloup dokončil utajovaný návrh, ve kterém v první variantě chce zrušit průmyslovku v Lokti, odbornou školu a učiliště v Nejdku a gymnázium a obchodní akademii v Chodově.
Ve druhé variantě uvažuje o snížení oborů v různých školách, např. zavřít obor informační technologie v Ostrově nebo obor informatika a ekonomika v Aši. Ředitelé škol, zastupitelé jednotlivých obcí i rodiče žáků jsou z toho zděšeni. Důrazně proti takovému postupu protestujeme a žádáme, aby krajská vláda tento návrh jednoznačně zamítla a výuku v plné míře zachovala.
Petice bude zaslána Krajskému úřadu v Karlových Varech.
Autor: Marek Zlámal | 58 podpisů
Více >Vyberte si svůj region