Svým podpisem pod toto peticí vyjadřujeme přání mít možnost si zakoupit známku s podobiznou prezidenta Petra Pavla.
Po letech, kdy na hradě seděl prezident, který nespokojoval a po letech, kdy se jeho podobizny schovávaly za skříně, jsme plni naděje, že nově zvolený prezident bude tím, kterého si budeme moci vážit za jeho slova, činy a službu národu.
Všichni prezidenti v naší novodobé historii znamky se svou podobiznou měli. Přimlouváme se také za naše bratry filatelisty.
Nechť je známka s podobiznou prezidenta Petra Pavla, namísto fetiše, symbolem nového spojování na místo dřívějšího rozdělování a to nejen českého národa.
Autor: Petr Klíč | 2 podpisy
Více >Dobrý den,
prosím všechny, kteří znají Adélu Pulcovou pod jménem Shopaholicadel, aby podepsali tuto petici pro odebrání psa Ricca. Není možné, aby utýrala i jeho, povedlo se jí utýrat králíka a teď už i morče. Společně KVS dokážeme, že Adéla nemá vlastnit žádné zvíře!
Autor: Tereza Javůrková | 31 podpisů
Více >Musíme si usnadnit život a dohlídnout na voňavější budoucnost!!!
Autor: Eryk Szachbazian | 1 podpis
Více >V rámci zlepšení dopravní situace na rozhraní Smíchova a Radlic navrhujeme obnovu vlakové zastávky Praha-Konvářka, na kterou se zapomnělo při obnově této tratě. Kvitujeme zachování zastávky Praha-Žvahov i vytvoření nové zastávky Waltrovka (Praha-Jinonice), které jsou dnes daleko více využívané než v dobách minulých. Taktéž zastávka Praha-Konvářka (třeba opět pouze "na znamení") umožní dopravu z "kopce" do centra, ať již na Smíchovské nádraží či hl. nádraží Praha. Nemluvě o možnostech výjezdu na druhou stranu " do přírody" směr Hostivice a jistému ulehčení dopravní situace v ulicích Pod Děvínem, K Závěrce a dalších.
Autor: Jan Vrana | 2 podpisy
Více >Tato petice se důrazně ohrazuje proti slovům Mgr. Roberta Čapka v jeho článcích:
• Jak se ničí dobrý učitel v Sokolově, díl 1. : ředitelka Šišková svévolně upravuje známky
• Jak se ničí dobrý učitel v Sokolově, díl 2. : ředitelka Šišková posílá vytýkací dopis
• Jak se ničí dobrý učitel v Sokolově, díl 3. : ředitelka Šišková diskriminuje
Ve zmíněných článcích se vyskytují nepravdivé informace, které v kombinaci s přehnanou, opulentní rétorikou autora textu, který pravděpodobně čerpal pouze z jednostranné výpovědi, vrhají neoprávněně negativní stín na ředitelku školy, a potažmo tak dehonestuje práci všech učitelů na ZŠ Sokolov, Rokycanova 258.
Autor: Miroslav Navrátil | 101 podpisů
Více >My, níže podepsané, žádáme tímto vedení Fakultní nemocnice v Hradci Králové o odstoupení od záměru zrušení poradny pro vulvovagynální dyskomfort.
Tato poradna je, jako téměř jediné pracoviště v republice, pro mnohé z nás posledním útočištěm. Místem, kde jsou, často po mnoha letech bolestí, odříkání a beznaděje, naš problémy konečně vyslechnuty, odborně posouzeny a následně řešeny.
Nechápeme, že při vytíženosti, kdy se na objednání čeká třeba několik měsíců, je poradna ztrátová. Nicméně jsme připraveny obrátit se se svou žádostí na Ministerstvo zdravotnictví.
Autor: Petra Bažantová | 37 podpisů
Více >Nesouhlas se zrušením třídy dětí 1. C Základní školy Olomouc, Mozartova 48 v polovině školního roku 2022/2023 a zařazením třídní paní učitelky těchto dětí Mgr. Ivany Weissové do tříčlenného seznamu osob, z něhož má 19. 1. 2023 vzejít ta, s níž má být rozvázán pracovní poměr výpovědí pro nadbytečnost.
My, občané České republiky, zejména rodiče, studenti a učitelé Základní školy Olomouc, Mozartova 48, příspěvkové organizace, 779 00 Olomouc nesouhlasíme se zrušením třídy dětí 1. C Základní školy Olomouc, Mozartova 48, v polovině školního roku 2022/2023, jakož i se zařazením třídní paní učitelky těchto dětí Mgr. Ivany Weissové do tříčlenného seznamu osob, z něhož má 19. 1. 2023 vzejít ta, s níž má být rozvázán pracovní poměr výpovědí pro nadbytečnost.
Důvody nesouhlasu:
Jedná se o děti první třídy, o prvňáčky, v jejichž zájmu není postupováno. Děti mají být násilně odloučeny od svého učitele, k němuž vzhlíží a následují jej, mají být odděleny od svých kamarádů, mají přijít o svou radost z první třídy. Po stránce psychologické i výchovně vzdělávací utrpí mnohé z nich zbytečný šrám a mohou si vytvořit negativní postoj ke škole. Na návrhy rodičů, zda smí být v této záležitosti nápomocni a mohou-li cokoliv vykonat pro zachování třídy svých dětí a jejího učitele, bylo panem ředitelem školy kategoricky oznámeno, že jeho rozhodnutí je konečné a neměnné.
Paní učitelka Mgr. Ivana Weissová je kvalifikovaným pedagogem s letitou praxí, který na škole pomáhal k rozvoji dalším pedagogům a zanechal po sobě houf šťastných a veselých dětí, jež docházely do školy rády a měly touhu se vzdělávat. Vraceli se k ní i studenti z vyšších ročníků. Paní učitelka je nejen odborník v plné své míře, ale i kantor, který dává dětem denně bezpodmínečnou lásku, která jim ukazuje, jak se mají chovat jeden k druhému, jak mohou mít rádi svou školu, třídu, že se lze vzdělávat s radostí, rodičům věnuje svůj soukromý čas, ke každému má zcela osobitý přístup, dětem čte, zpívá, hledá cesty, jak jim učivo přiblížit zábavnou formou plnou fantazie, nepoužívá žádné prázdné obraty, je nadmíru trpělivá, děti se s ní smějí, chodí za nimi i ve chvílích, kdy vykonává zástup v jiné třídě, je člověkem, který na děti myslí i mimo školu a je pro děti darem a vzorem. Paní učitelka se nikdy vůči dětem neprovinila, hájila je a chránila, i ty slabší, které začleňovala a vyzdvihovala jejich silnější stránky, nepotřebovaly žádného psychologa, měly ji, vždy zůstala vůči rodičům i dětem loajální a citlivá a děti o ní doma vypráví s takovým zanícením, že na to není potřeba žádného dokumentu. V neposlední řadě iniciovala a po léta na škole vede sbírky pro onkologicky nemocné děti a lidi zasažené rakovinou. Svým dlouholetým přístupem vytvářela dobré jméno školy pro svou vzdělanost i lidskou výjimečnost.
Autor: pavel nádvorník | 337 podpisů
Více >Vyzývám všechny majitele neuspokojených mzdových pohledávek za tímto úpadcem, nebo ty, kteří ze svého okolí o takových vědí, aby se v této věci spojili s níže podepsaným, který podniká právní kroky s cílem prokázání trestně právní odpovědnosti někdejšího konkursního správce za zpronevěru a následné nevyplacení těchto nároků. Podaří-li se toto trestní řízení zahájit, budou se v něm moci majitelé těchto doposud nedobytných pohledávek jako poškození přihlásit a dosáhnout tak uspokojení těchto svých pohledávek k tíži odsouzeného defraudanta.
Ing. Václav Petráček
Hnězdenská 767/2a
18100 Praha 8
603 511 121
vpetracek@seznam.cz
Autor: Václav Petráček | 1 podpis
Více >
My, občané, kteří každodenně cestujeme ze zastávky Dunajská ve Starém Lískovci protestujeme tímto proti řešení nově vzniklé dopravní situace ve Starém Lískovci. Po zprovoznění tunelové tratě tramvaje č. 8 – Západní brána – Bohunická nemocnice došlo k závažnému a výraznému omezení využití MHD obyvateli výše zmiňované části.
Po desítky let bez jakéhokoli problému zajížděla tramvajová linka z Hlavního nádraží až na konečnou Starého Lískovce a odtud samozřejmě také vyjížděla opačným směrem – a to bez nutnosti přesedání jak v pracovních dnech tak o víkendech.
Nyní je o víkendech nutno směrem na Hlavní nádraží vystoupit na zastávce Osová a čekat na navazující spoj. Opačným směrem z Hlavního nádraží do Lískovce je třeba vystoupit opět na Osové a čekat na navazující spoj na konečnou.
O tom, že ani ráno v pracovních dnech nejezdí linka č. 7, nově protažená až na konečnou Lískovce zdaleka tak často jako jezdívala linka č. 8 ani nemluvě.
Pokud se někomu jeví toto řešení správné ať si uvědomí že:
Ve Starém Lískovci je stacionář pro vozíčkáře
V dosahu zastávek Karpatská a zastávce Dunajská bydlí tisíce lidí, mnoho z nich jsou invalidé a maminky na MD s malými dětmi
Cestující často převážejí těžká zavazadla
Opravdu chcete na jejich úkor řešit nově vzniklou dopravní situaci?
Je třeba si uvědomit dále to, že po 3 roky jsme byli omezováni různými uzavírkami a náhradní dopravou, často představující velkou zátěž pro občany – a to vše kvůli výstavbě tunelové tramvajové linky na kampus a FN. Za to jsme nyní odměněni hrozbou trvalého řešení situace na úkor tisíců obyvatel z koncové části Starého Lískovce.
NAVRHUJEME: Přímé tramvajové nebo autobusové spojení z hlavního nádraží na konečnou Starého Lískovce i o víkendech.
Autor: Eva Lopourová | 6 podpisů
Více >My, níže podepsaní, žádáme o zastavování rychlíků linky R12 v železniční stanici Rousínov. Zastavením rychliků nevzniká žádné markantní navýšení jízdní doby. Železniční doprava má mnoho výhod. Jednou z hlavních je především ekologie a dále také vyhnutí se kolon v centru města Brna nebo příjezdových komunikací, které u autobusové dopravy navyšuje jízdní doby a tím vznikající zpoždění. Požadujeme: Zastavování rychlíků linky R12 v železniční stanici Rousínov s nejbližší možnou změnou jízdních řádů.
Autor: Martin Tomášek | 21 podpisů
Více >Plzeňský prazdroj, mám pro vás velkou prosbu ! Prosím nechte Nám Kingswood ! Je to velmi oblíbený nápoj a garantuji Vám, že se začne prodávat více a více ! MOCKRÁT VÁM DĚKUJI S pozdravem Kuba Havránek
Autor: Jakub Havránek | 5 podpisů
Více >PETICE
dle čl. 18 Listiny základních práv a svobod
a zákona č. 85/1990 Sb. o právu petičním
Vážení,
my, níže podepsaní občané prostřednictvím této petice důrazně protestujeme proti záměru výstavby vysokopodlažní obytné budovy na pozemcích parc.č. 813/7 a 814/7, v katastrálním území Písek, označených v územním plánu Města Písek značkou P1-12, dle záměru společnosti ENERGY Čenkov s.r.o.. Žádáme zachování původní urbanistické koncepce rodinných domů, případně řadových rodinných domů. Jsme proti jakékoliv další zástavbě porušující vyváženost tohoto harmonického celku. Jsme proti nahrazování občanské vybavenosti nedomyšlenou obytnou výstavbou na stabilizovaném území. Jsme proti jakékoliv další zástavbě porušující vyváženost tohoto harmonického celku. Nesouhlasíme s realizací této příliš intenzivní zástavby a s přivedením další dopravní zátěže do území Václavského předměstí – Nezamyslova ul. souvisejícím zhoršením životního prostředí. Realizací záměru dojde k významnému nárůstu dopravy. Máme obavy z prohloubení deficitu parkování v okolí záměru. Máme důvodné obavy z nedostatečné kapacity bilance spotřeby vod a bilance odvodu splaškových vod v uvedené lokalitě.
Žádáme proto samosprávu, aby aktivně hájila zájmy místních občanů na zachování urbanistické koncepce bez dalších obytných vysokopodlažních budov a to schválením příslušné změny územního plánu na ploše P1-12 indexem BI2 – plochy bydlení v rodinných domech, dále jen „PETICE PROTI BYTOVÉMU DOMU“.
Děkujeme
Za petiční výbor:
Pavel Tejnor, Neklanova 374, 397 01 Písek
Ladislav Šabat , Nezamyslova 396, 397 01
Bc. Zdeněk Kostohryz, Neklanova 435, 397 01 Písek
Zastupovat petiční výbor při jednání se státními orgány ve smyslu ustanovení §5, písm. 1 zák. č. 85/1990 Sb. je oprávněn kterýkoliv člen petičního výboru.
Autor: Zdeněk Kostohryz | 258 podpisů
Více >Na základě přípravy dokumentu Plán dopravní obslužnosti Jihomoravského kraje pro období let 2022 až 2026 – aktualizace č. 2 má Jihomoravský kraj záměr zrušit od června 2023 vlakovou linku S21 v úseku Velké Opatovice – Boskovice z důvodů ekonomických a nízkého využití cestujícími. Náhrada má být zajištěna současnými autobusovými linkami.
My, níže podepsaní, nesouhlasíme se zrušením této vlakové linky S21 v úseku Velké Opatovice – Boskovice. Toto vlakové spojení má pro region Malé Hané vysoký význam. Byť není tato linka plně využívaná, našla si své cestující za prací, studiem či za zdravotní péčí. Podporuje i turistický ruch. Velký význam bude mít i v případě zavedení tzv. Boskovické spojky a vznikne návaznost v Boskovicích na přímé osobní vlaky do Brna. Tím by došlo bezesporu k rychlejšímu a kvalitnějšímu spojení našeho regionu.
Železniční doprava patří z pohledu ochrany životního prostředí k těm nejšetrnějším a také patří k nejbezpečnějším způsobům dopravy. Vlak je z ekologického hlediska nejlepším možným dopravním motorizovaným prostředkem vůbec.
Celorepublikovým či celosvětovým tématem jsou právě otázky ekologické, které vlaková doprava splňuje. Měli bychom se snažit snižovat automobilovou dopravu a občanům nabídnout alternativu, která je v souladu s těmito principy. Přece nemůžeme podléhat jen a pouze ekonomické rentabilitě, která popírá všechny současné snahy o zlepšení či udržení životního prostředí.
Po Jihomoravském kraji požadujeme zachování obsluhy osobní vlakovou dopravou v rozsahu jízdního řádu 2021 na trati 262 – Velké Opatovice – Boskovice – Skalice nad Svitavou.
Autor: Svazek obcí Malá Haná | 278 podpisů
Více >Dobrý den spoluobčané, žijeme tady v souladu s přírodou a krásným jezerem. Chcete tady ten smrad z chemičky? Já ne, proto píši tuto petici. Už toho máme prostě dost! A ten smrad je k nežití... Čistý vzduch pro nás. Děkujeme
Autor: Kateřina Neubauerová | 1 podpis
Více >My, níže podepsaní prostřednictvím této petice žádáme, aby pracoviště chráněné dílny ČESVEL s.r.o. IČ: 05563518 mohlo nadále zůstat na adrese: Jílkova 2602/195, 615 00 Brno-Židenice. Naše dílna zaměstnává klienty, kteří se potýkají se zdravotním handicapem či sociálním znevýhodněním. Pokud by bylo pracoviště přesunuto na jiné místo, mělo by to špatný dopad na zaměstnance této dílny jak po psychické, tak po fyzické stránce. Také by se zásadně zkomplikovala dopravní dostupnost pro většinu klientů.
Děkujeme za pochopení
Osobou oprávněnou jednat ve styku s příslušnými orgány: Mgr. Česlav Škvařil, cesvelsro@gmail.com, tel. 777 916 264
Autor: Česlav Škvařil | 126 podpisů
Více >Žádáme tímto radnici Prahy 4 o zřízení nové tramvajové zastávky mezi stávajícími zastávkami Černý kůň a Belárie. Díky rychle rostoucím bytovým domům narostl počet obyvatel, studentů a rodičů s dětmi, kteří by tuto novou zastávku velmi uvítali. Vzdálenost od domů projektů Zahálka a Hodkovičky Green je ke stávajícím zastávkám nevyhovující, ve večerních hodinách se na cestě z tramvaje necítíme bezpečně.
Děkujeme velice za kladné posouzení žádosti.
Obyvatelé nové čtvrti Hodkovičky.
P.S. V příloze viz mapka, které domy by novou zastávku využívaly.
Autor: Kateřina Jonášová | 159 podpisů
Více >Souhlasím s tím, že tak jak je navržena stavba nové budovy Základní a Mateřské škole Na Dědině s.r.o. , budou významným způsobem omezena práva obyvatel ulice Kopánky a Dědina a že navýšením kapacity školy, by se enormně zvýšila zátěž těchto jinak klidných ulic. Myslím si, že stavba těchto rozměrů nepatří do zástavby rodinných domů.
Autor: Milan Březina | 3 podpisy
Více >Mám zájem o předškolní vzdělávání pro své děti v Základní a Mateřské škole Na Dědině s.r.o. od roku 1.9.2023
Autor: Marie Kusáková | 45 podpisů
Více >My, níže podepsaní, nesouhlasíme se zastavením osobní železniční dopravy na trati číslo 262, o které usiluje vedení Jihomoravského kraje a již se zrušeným železničním spojením Pardubickým krajem z dřívějších let na trati 017:
Aktuálně se to týká těchto tratí či traťových úseků:
262 Boskovice - Velké Opatovice (zastavení železniční dopravy od 6/2023
017 Velké Opatovice - Chornice - Moravská Třebová/Dzbel (Moravská Třebová - Chornice - Dzbel) víkendový provoz, (Chornice - Velké Opatovice) bez osobní železniční dopravy.
Rušení vlakových spojů jak je známo z dřívějších let v Pardubickém kraji obyvatelstvu Chornicka, Jevíčska, Moravskotřebovska a Konicka přineslo spíše problémy. Ať už jsou to cesty za prací, vzděláním, kulturou. Bohužel alternativní nahrazení autobusovou dopravou je nedostačující a nikdy plně zrušené spojení nenahradilo.
Chornice jakožto přestupní stanice do dvou největších měst České republiky přišla před 10 lety ze dne na den o více než 130 letý každodenní ruch a nulové vlakové spojení kamkoliv ve všední dny. Bohužel za pomoci Pardubického kraje, který zamezil možnost lidem cestovat adekvátním železničním spojením. Zachoval aspoň už tak velmi bídné víkendové spojení z České Třebové do Dzbelu, které si své cestující kupodivu po několika letech odmlky našlo.
Mnoho obyvatel v současné době volá po obnovení provozu i ve všední dny, které Pardubický kraj nelítostně zrušil téměř bez náhrady. V dnešní době kdy panuje doba zeleného cestování a především vlna nekonečného zdražování se není čemu divit, že lidé chtějí místo auty, cestovat alternativní dopravou.
Nicméně Jihomoravský kraj má v plánu stejnou scenérii jako kraj výše zmíněný a to úplné zastavení železniční dopravy v úseku Skalice nad Svitavou - Velké Opatovice. Bohužel kraj apeluje na nízký počet cestujících v dotčeném úseku. Tato trať nikdy neměla v době plného provozu potenciál místní, ale spíše páteřní. Lidé vlaky cestovali po trati 262/017 především z odlehlých obcí do měst za prací a školou. Zrušením spojů na hranicích krajů se jim zamezila možnost osobního rozvoje a také rozvoj celé dotčené oblasti všech obyvatel.
V případě vybudování takzvané Boskovické spojky vznikne návaznost v Boskovicích na přímé osobní vlaky do Brna. Tím by došlo bezesporu k rychlejšímu a kvalitnějšímu spojení regionu Konicka, Chornicka, Moravskotřebovska a Jevíčska. Za předpokladu, že se železniční spojení obnoví a vytvoří se dopravní model s adekvátními návaznostmi.
Výhody vlaků jsou zřejmé, autobus nikdy nemůže plnohodnotně nahradit vlak. Od jízdních vlastností, kdy vlak nepodléhá náhlým změnám směru a rychlosti umožňující klidnější nástup/výstup i pohyb po vozidle během jízdy, WC včetně možnosti umytí a dezinfekce rukou, přeprava většího množství kočárků a jízdních kol. Zájem o oblasti neobsluhované vlakovou dopravou pak upadá.
Požadujeme:
1) Zachování obsluhy osobní vlakovou dopravou nejméně v rozsahu jízdního řádu 2021/2022 i do budoucna na trati 262 ( Skalice nad Svitavou - Velké Opatovice )
2) Obnovení v co nejkratším možném čase vlakového spojení v úseku: Velké Opatovice - Chornice - Moravská Třebová - (Česká Třebová) a Chornice - Dzbel - (Prostějov) ve všední dny nejméně v počtu potřebných spojů k zajištění odvozu obyvatel do práce/školy/lékaři bez nutnosti několika přestupů autobusy a zbytečného zajíždění z místa bydliště a tím prodlužování své cesty.
Autor: Martin Tomášek | 430 podpisů
Více >My, níže podepsaní, prostřednictvím této petice žádáme, aby byl autobusový posilový spoj z Špičky točna do Hranic na Moravě obnoven. Autobus 535 odjezd Špičky 7:08 je přeplněný a spousta dětí v ostatních zastávkach se do něj nevejde.
Děkujeme
Autor: Markéta Kundrátová | 14 podpisů
Více >Vyberte si svůj region