Česko-anglická Montessori ZŠ a MŠ IDEA působí v obci Zdiby od roku 2016. Základní škola nyní vzdělává žáky 1.- 9. ročníku a také děti předškolního věku. Tato organizace od roku 2021 usiluje o změnu využití vlastního pozemku, aby na něm mohla postavit vlastní školu; za tím účelem je nutná změna územního plánu obce. Nyní je potřeba stavby o to urgentnější, protože je nutná změna působení (a to jen o cca 500 m) - na pozemek parc. č. 21/2 v obci Zdiby, kat. úz. -Přemyšlení.
Podpořte svým podpisem tento záměr - postavit školu pro 90 žáků základní školy IDEA a 24 dětí MŠ v obci Zdiby.
Děkujeme.
Lucie Kubínová, ředitelka
Více o naší škole na www.skola-idea.cz
Author: Lucie Kubínová | 106 signatures
More >Zachraňme budovu bývalé věznice! Možná jste již zaregistrovali informace, o kterých v posledních dnech informovala média. Budova bývalé věznice má být zbourána a na jejím místě mají vyrůst byty. Trochu naivně jsme čekali, že by se mohl zvednout odpor veřejnosti, ideálně našich představitelů na magistrátu. Nikoliv. Demolice již měla být povolena. Dojde tak k nepochopitelné devastaci této jedinečné soudní budovy, která by za 6 let oslavila již 100 let své existence. Z tohoto unikátního a hodnotného komplexu zbyde torzo, za jehož zády se postaví paneláky. Budova není památkově chráněná. Přesto, že by si ji nepochybně zasloužila. Jedná se o jednu z architektonicky nejhodnotnějších budov ve městě (a přiznejme si, že těch opravdu moc nemáme), která je zároveň z jedné půlky plně funkční a z druhé mimořádně zachovalá. Rovněž se nesmí zapomínat na její historii. Je až s podivem, kolik ohlasu sklidil záměr demolice budovy hlavního nádraží, což je, odpusťte nám to, tuctová drážní budova. Škoda, že tolik energie není směřováno sem. Představitelé města tradičně nemají zájem o zachování jedinečných historických památek, dlouhodobě neusilují o získání budovy do svého vlastnictví a ani o památkovou ochranu. Hlavně, že Kolibu jsme předraženě koupili, aniž by to bylo potřeba. Hlavně, že nám věznice byla dobrá, když se zde dělali populární prohlídky pro veřejnost, že Daniel Marek? Ale když je skutečně potřeba budově pomoci, tak nemáte zájem a ani se k tomu nepostavíte čelem. S podivem navíc zůstává, že má být možné, aby na tomto místě vyrostly byty. Při pohledu do územního plánu MB lze jednoduše zjistit, že toto místo je vedeno jako občanská vybavenost. To může být třeba nemocnice, dopravní terminál, školka, dětské hřiště, zkrátka něco, co slouží občanům města. Pokud by toto území mělo sloužit k bydlení, pak by jako bydlení bylo v územním plánu označeno. To, že se v přízemí udělá obchod a lékárna, když nad tím bude 10 pater bytů, opravdu stačit nebude a stále tedy bude takový záměr v rozporu s platným územním plánem. Ale jsme v MB, tady stavební úřad asi schválí všechno. V každém případě pevně věříme, že ještě není pozdě. Dokud budova stojí, tak má smysl bojovat a nic není ztracené. Apelujeme tedy na všechny aktivní občany, na všechny spolky a zodpovědné politiky, kterým na MB záleží. Pojďme s tím něco udělat! Pojďme dávat podněty k památkové ochraně budovy, pojďme přesvědčit město, že je budovu lepší koupit, než o ní přijít, pojďme ukázat, že si investor nemůže dělat co chce a takto evidentně porušovat platný územní plán. Nelze přece takové jednání umožnit, ať se to snaží tlačit sebevíc. Nepropadejte prosím lacinému tlaku PR a zástupným odůvodněním. Pojďme jednou udělat něco správně. Prosím. Prosíme všechny naše představitele, aby to jako Mladoboleslaváci neignorovali. Pokuste se s tím, prosím, něco udělat. Pokud se tuto budovu podaří zachránit, pak rádi podpoříme ve volbách toho, kdo se o to postará. Klidně celou tuto stránku zrušíme a už o nás nikdy neuslyšíte. Jen, prosím, postavte se jednou za správnou věc a nevolte jen to snadné řešení. Děkujeme všem. ❤️
Author: Petra Novotná Novotná | 195 signatures
More >Dobrý den, jmenuji se Miroslav Knot a jsem žákem sedmé třídy na ZŠ v Mladé Boleslavi. Zakládám tento podpisový list pro zmodernizování skate parku Na Radouči. S kamarády trávíme většinu volného času na tomto hřišti,kde jezdíme na koloběžkách. Jezdí se tam však i na skateboardech či inline. Byly bychom rádi za modernější a bezpečnější prostředí. Velké plus by bylo kryté hřiště, alespoň zčásti. Lepší osvětlení a povrch, případně odpočinková zóna.
Author: Miroslav Knot | 49 signatures
More >My, níže podepsaní rodiče žáků šestých tříd při škole ZŠ Průhonice, chceme prostřednictvím této petice vyjádřit nesouhlas s přerozdělením našich dětí a vytvořením nových třídních kolektivů. K rozdělení došlo bez jakékoli diskuse či oznámení ze strany vedení školy. - Naše děti byly rok bez svého třídního kolektivu a nyní mají mít kolektiv nový. - Na žádné třídnické hodině ani třídní schůzce se neprobírala možnost rozdělení dětí z důvodů uvedených vedením školy v systému Bakaláři (zvýšený počet cizinců a dětí s potřebou dopomoci, či kázeňské problémy). - Nebyli jsme obeznámeni o možném přerozdělování dětí ani písemně, bylo nám vše oznámeno jako definitivní rozhodnutí 24.8.2021, což je týden před začátkem školního roku.
Požadujeme: 1. Zachování stávajících třídních kolektivů jako ve školním roce 2020/2021. 2. Otevřenou komunikaci s rodiči a dětmi ze strany školy a včasnou diskuzi.
Za všechny rodiče, kteří tuto petici podporují, děkuji Mgr. Lada Dudová Na sídlišti III 412,Průhonice
Author: Lada Dudová | 35 signatures
More >My, níže podepsaní, nesouhlasíme se zastavením či značným omezením osobní dopravy na tratích, o které usiluje vedení Středočeského kraje za hnutí STAN.
Aktuálně se to týká těchto tratí či traťových úseků:
Trať / úsek / průměrný počet cestujících 2019 - pracovní den/víkend [os/den] / nový rozsah objednávky 2022
012 Plaňany zast. - Kouřim 169/130 zastavení osobní dopravy
062 Křinec - Městec Králové 170/84 zastavení osobní dopravy
063 Bakov nad Jizerou - Dolní Bousov 21/- zastavení osobní dopravy
064 Mšeno - Mladá Boleslav 212/222* sezónní provoz v 6 a + v období platnosti SELČ
076 Mělník - Mšeno 265/149* sezónní provoz v 6 a + v období platnosti SELČ
094 (Kralupy nad Vltavou) - Vraňany - Lužec nad Vltavou 166/- zastavení osobní dopravy
095 Straškov - Zlonice - (Slaný) 15/- zastavení osobní dopravy
110 Slaný - Louny 317/319 zastavení osobní dopravy
124 Lužná u Rakovníka - Milostín - Žatec n/a pátek - neděle
162 Rakovník - Kralovice 235/171* omezený sezónní provoz v 6 a + v období platnosti SELČ
204 Březnice - Rožmitál pod Třemšínem 71/52 zastavení osobní dopravy
210 Čisovice - Mníšek - Dobříš 390/658 zastavení osobní dopravy
220 Votice - Tábor 372/361 zastavení osobní dopravy
222 Vlašim - Trhový Štěpánov 182/244 zastavení osobní dopravy
233 Čelákovice - Mochov 37/- zastavení osobní dopravy
Děje se tak dokonce v Evropském roce železnice 2021, kdy se v sousedních zemích, zejména v Německu a Polsku, regionální tratě hromadně reaktivují. Ani jiné kraje v ČR vlaky neruší, některé dokonce obnovují.
Vedení Středočeského kraje zcela opomíjí skutečnost, že vlaková doprava je v tarifu PID již 30 let bezprecedentně diskriminována a tunelována uměle výhodnějšími podmínkami jízdného v autobusech integrovaných do PID, jejichž pokrytí postupně dosáhlo většinu území kraje a prostředky z nevybraných tržeb a následně neposkytnutých státních kompenzací pochopitelně nyní kraji chybí.
Výhody vlaků jsou zřejmé, autobus nikdy nemůže plnohodnotně nahradit vlak. Od jízdních vlastností, kdy vlak nepodléhá náhlým změnám směru a rychlosti umožňující klidnější nástup/výstup i pohyb po vozidle během jízdy, WC včetně možnosti umytí a dezinfekce rukou, přeprava většího množství kočárků a jízdních kol, které ani sečteny nejsou. Zvlášť v kopcovitém terénu je možnost jejich přepravy zásadní. Zájem o oblasti neobsluhované vlakovou dopravou pak upadá. Zcela se zapomíná na strategickou úlohu, kterou železnice sehrála během povodní.
Na seznam rozhodně nepatří trať 210, resp. úsek Čisovice-Mníšek-Dobříš, nedávno generálně opravený úsek včetně světelného zabezpečení přejezdů, kde je týdenní frekvence vysoko nad rušitelskou hranicí stanovenou krajem na 2500 cestujících týdně. Tuto frekvenci naopak nesplňuje řada jiných úseků, které ani na seznamu nejsou. Vše je tedy značně pochybné včetně očekávaných úspor, které jsou vzhledem celkovým výdajům kraje zanedbatelné. Evidentně se jedná jen o politický tlak STAN na úhradu ztrát z pandemie po vládním hnutí ANO, prostřednictvím ministra průmyslu, obchodu a dopravy, který bydlí v Mníšku pod Brdy, který po trati též rád jezdí. Kraj např. zcela nevyužívá státní 75% slevy pro vybrané skupiny cestujících v autobusech, což může v součtu představovat i vyšší částku, než očekávaná úspora za neobjednané vlaky. Nechceme, aby vedení kraje směřovalo dopravní obslužnost do služeb typu sdílené taxi, tedy kamsi na dálný jihovýchod, do zemí přeplněných maršutek a dolmuşů, což se nejen v době epidemie jeví jako krajně nevhodné.
Požadujeme:
1) Zachování obsluhy osobní vlakovou dopravou v rozsahu jízdního řádu 2020/2021 i do budoucna.
2) Sjednocení tarifních podmínek v rámci tarifu PID mezi vlaky a autobusy, včetně zavedení 2pásem i pro vlaky a možnosti zakoupit jízdenku dle tarifu PID i ve vlaku.
3) Kvalitní vlakové soupravy, které přesvědčí další cestující k využívání železniční dopravy a díky možnosti odvěšování/přivěšování jednotlivých dílů optimalizují kapacitu a náklady na provoz dle aktuální přepravní poptávky (v ČR je již praktikováno např. na Jizerskohorské železnici).
https://zdopravy.cz/stredocesky-kraj-meni-plany-na-zastaveni-provozu-na-lokalkach-konec-chce-na-9-tratich-u-4-omezi-dopravu-84805/
https://zdopravy.cz/rozhovor-na-seznamu-trati-k-redukci-jsou-ty-po-kterych-jezdi-mene-nez-2500-lidi-tydne-rika-stredocesky-radni-82188/
Author: Štěpán Hálek | 2859 signatures
More >My níže podepsaní občané a návštěvníci Královského města Rakovník nesouhlasíme s plánovanou novou výstavbou galerijního zařízení v prostoru před starou rakovnickou synagogou. Podle nás tak dojde k nenapravitelnému znehodnocení rázu rakovnické synagogy, potažmo celého historického židovského ghetta v našem městě. Nejsme odpůrci oživování veřejného prostoru, nicméně tento návrh považujeme za nešťastný a přehlížející genius loci celého místa. Požadujeme proto po Středočeském kraji opětovné posouzení architektonického návrhu a jeho případné zrušení.
Author: Vladimír Kališ Kališ | 889 signatures
More >My, níže podepsaní, považujeme nápad umístit maketu keltské hlavy na kruhový objezd za nevhodný. Vhodnou alternativou by byl znak města Nového Strašecí - W.
Author: Jiří Kroulík | 3 signatures
More >My, níže podepsaní občané Neratovic (nad 18 let,
s trvalým bydlištěm v Neratovicích, Byškovicích, Korycanech, Lobkovicích či Mlékojedech), žádáme členy Zastupitelstva města Neratovice, aby umožnili vytvoření velké klidové a relaxační zóny – parku pro současné i budoucí obyvatele Neratovic – rozšířením plochy zeleně od křižovatky ulic Mánesova a Dr. E. Beneše (u pizzerie Mexikano) o areál po zbourané Mateřské školce Urxova.
Navrhujeme co nejrychlejší schválení přesunu umístění nové polikliniky před budovu Zdravotnické záchranné služby – zejména z důvodu logičtější přístupnosti z ulice Dr. E. Beneše a napojení na současnou i budoucí dopravní situaci v dané oblasti.
Žádáme zastupitele o projednání a schválení záměru dílčí změny stávajícího územního plánu ve zrychleném postupu podle § 55 stavebního zákona.
Mapa ke stažení na www.bit.ly/parkneratovice
Hlavní výhody přesunu umístění:
Nová poloha bude lépe prostorově navazovat na nově vzniklé autobusové a železniční zastávky a jejich přístupnost.
Bude využita plocha, která více navazuje
na parkoviště a komunikaci.
Dojde k záboru minimální části zeleně, která navíc není v současnosti téměř využívána.
Nová poloha je prostorově výhodnější vzhledem k okolním objektům, protože se, kromě jednoho bytového domu, dostane oproti ostatním více
do úkosu, tj. lidé na ni nebudou přímo vidět z oken.
Výhodnější řešení parkování: Poloha objektu
u stávajícího parkoviště je výhodná také proto, že ordinace lékařů obecně otevírají v době, kdy je většina celého přilehlého parkoviště až po ulici
28. října vyparkovaná, protože lidé ráno odjíždějí
do zaměstnání. Odpoledne se ordinace většinou zavírají v době před návratem obyvatel
ze zaměstnání, tedy parkovací plochy by mohly být částečně využity pro polikliniku.
Author: Pavel Novotný | 102 signatures
More >„Nesouhlas s odvoláním jednatele společnosti Divadla Kladno s.r.o., pana Jana KRAFKY, s žádostí o ponechání Jana KRAFKY v pozici jednatele společnosti Divadla Kladno s.r.o.“
My, níže podepsaní občané, prostřednictvím této petice, vyjadřujeme důrazný nesouhlas s postupem vedení Statutárního města Kladna.
Hlavním důvodem je náhlé odvolání jednatele společnosti Divadla Kladno s. r. o., pana Jana KRAFKY, bez řádného zdůvodnění a bez věcných důvodů. Nesouhlas je umocněn skutečností, že Jan Krafka z Městského divadla Kladno a Divadla Lampion za necelé 3 roky vybudoval nebývale úspěšné a řádně fungující scény a na nich působící úspěšné soubory, za něž mluví výsledky – neustále se zvyšující počet předplatitelů, četnost repríz, účast na festivalech napříč ČR i v zahraničí, spolupráce se školami a seniory, vytváření dalšího doprovodného programu přispívajícímu ke kulturnímu rozvoji města Kladna a všech jeho občanů.
Proto žádáme, aby úspěšný jednatel společnosti Divadla Kladno s.r.o., pan Jan Krafka, zůstal jednatelem, a i nadále řídil obě populární scény Městského divadla Kladno a Divadla Lampion.
Author: Městské divadlo Kladno | 1175 signatures
More >Přes čtyři sta stromů a patnáct tisíc metrů čtverečních keřů padlo za cyklostezku „Do Prahy na kole“ z Kolovrat do Mnichovic. Z důvodu zásahu do kořenové zóny stávajících stromů lze očekávat chřadnutí a úhyn dalších jedinců.
Z odborného pohledu arboristy lze potvrdit, že šlo o zdravé stromy a řadě z nich bylo možné se vyhnout.
Jsme spolek, který má mimo jiné za cíl ochranu přírody a krajiny. Projekt chystaný několik let nám ukázali těsně před odevzdáním na dotace. Nebylo už možné do něj příliš zasahovat. Docílili jsme odstranění veřejného osvětlení navrhovaného po celé délce říčanského úseku.
Pokácené stromy a narušení mizejících biotopů již nezachráníme, můžeme ale usilovat o změnu povrchu.
Nevýhody asfaltu, na které hlavně chceme upozornit, jsou značné ohřívání povrchu i okolí, zhoršená orientace ve tmě, zatížení krajiny, větší náročnost na prostor pro pohyb strojů při realizaci, zasypání kořenových systémů stromů okolo cesty neprodyšným a nepropustným povrchem. Nevhodně mění ráz krajiny. Řada cyklistů považuje asfalt za nudný povrch a pro běžce i chodce nepřináší relaxační účinek.
Jakmile jej jednou do krajiny dáte, už tam zůstane. Stezka, která bude vypadat jako další silnice, ráz krajiny Ladova kraje změní. Vadí nám ignorování toho, že existuje mnohem ekologičtější, venkovu bližší a k přírodě šetrnější varianta, a to povrch z mlatu.
Tento úsek je prvním úsekem plánované cyklostezky Praha – Vídeň, a to, jak se k němu vyjádříme, může mít vliv na její podobu po celou její cestu.
Author: Zbyněk Havlíček | 172 signatures
More >Petice proti kácení stromů v okolí Lesního divadla v Řevnicích
My, níže podepsaní, nesouhlasíme s plánovaným projektem Rekonstrukce lesní cesty “Lesní divadlo”, v jehož rámci má být pokáceno přibližně 230 vzrostlých zdravých stromů (dubů, buků, borovic a modřínů) v těsné blízkosti Lesního divadla a jeho okolí:
Jsme přesvědčení, že rekonstrukce lesní cesty je zcela zbytečná:
- současný stav je pro stávající neintenzivní a příležitostnou dopravu naprosto vyhovující – obě části lesní cesty se nacházejí za dopravní značkou zákaz vjezdu
- cesta je sjízdná celoročně (včetně složek Integrovaného záchranného systému) a nenacházejí se na ní žádné výrazné výtluky či výmoly
- předpokládanou finanční spoluúčast města Řevnic ve výši 689 751,- Kč bez DPH lze využít vhodněji na úpravu jiných lesních cest, které rekonstrukci skutečně potřebují
Vykácením 230 stromů dojde k nevratnému zásahu do charakteristické atmosféry Lesního divadla a jeho okolí:
- v přímém okolí divadla zmizí několik desítek stromů a změní se tak na vyprahlou mýtinu
- v okolí lesní cesty vzniknou 5metrové vykácené pásy a holá místa
- zvýší se frekvence projíždějících aut a jejich rychlost
sníží se diverzita lesa a zmizí přirozená místa pro hnízdění lesního ptactva
Lesní divadlo a jeho okolí včetně lesní cesty jsou oblíbeným rekreačním a odpočinkovým místem řady místních obyvatel a s oblibou jej využívají rovněž turisté, běžci, pejskaři a místní mateřské školy. Po lesní cestě vedou také turistické značky a jsou tak vstupní branou do Brd.
Kromě výše uvedeného jsme také přesvědčení o tom, že splnění lesního hospodářského plánu je možné i na jiných místech lesa v majetku města Řevnic, než v okolí Lesního divadla.
S ohledem na výše uvedené a vzhledem k tomu, že navrhovaný projekt nebyl projednán s veřejností, vyzýváme zastupitele města Řevnic, aby respektovali názor obyvatel vyjádřený touto peticí, zastavili projekt Rekonstrukce lesní cesty “Lesní divadlo“ a zabránili vykácení 230 stromů.
Petiční místa:
Salon Klára: nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1
Lékárna U Stříbrné hvězdy: Komenského 535 Spotřební zboží Jelínek: Komenského 124
Květinka Řevnice: nám. Krále Jiří z Poděbrad 626
Za petiční výbor:
Jaroslava Vyletová
nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1
vyletovaj@seznam.cz
Author: Jaroslava Vyletová | 28 signatures
More >Petice, aby vedení veterinární kliniky NEOvet dalo dovolenou do Rtišovic pracovnici Anně Patákové v termínu 19.8.-26.8.
Author: Drahoš Baránek | 5 signatures
More >
Vážení obyvatelé města Poděbrady,
obracíme se na vás s žádostí o podporu naší petice "STOP HYPERMARKETU V CENTRU PODĚBRAD".
Dnešní vedení města definuje Poděbrady jako půvabné, klidné, komorně laděné, čisté a bezpečné město a klade si za cíl zlepšení kvality ovzduší, snížení hluku, ochranu životního prostředí a zklidnění dopravy.
Jsme přesvědčeni, že záměr investora vybudovat 300m od lázeňské kolonády hypermarket o zastavěné ploše 5000m2 a více jak 200 parkovacími místy, je s těmito bohulibými záměry města v absolutním rozporu.
Největší zátěž předpokládaného pohybu více než 2 000 dopravních prostředků každý den, by nesli obyvatelé ul. Mánesova, Dr. Horákové, Mánesova a na ně navazujících ulic. Předpokládá se, že při absolutním zatížení, by kruhovým objezdem u nadjezdu projelo až 19.000 vozidel, za 24 hodin!
Otevírací doba 7.00-22.00, 7 dní v týdnu, což znamená absolutní změnu kvality bydlení obyvatel v okolí celého obchodního centra.
V blízkém okolí plánovaného hypermarketu není cyklostezka a ani zde nejsou přechody.
Přejít vozovku pod nadjezdem z ul. Alešova do ul. U garáží již dnes znamená velké riziko, natož při případném, dramatickém navýšení hustoty dopravy na tomto kruhovém objezdu.
V neposlední řadě je tímto záměrem ohrožena existence stávajících drobných podnikatelů ve měste.
Toto jsou argumenty, které by měly iniciovat aktivitu vedení města k hledání způsobů a prostředků, jak zabránit přebudování centra lázeňského města Poděbrady na nákupní zónu.
Petice si klade za cíl aktivizovat občany Poděbrad, kterým není lhostejné, jak a kde budeme žít. Jestli v lázeňském městě, nebo v nákupním centru.
Děkujeme za Vaši podporu.
Za petiční výbor: Roman Gütter, Kozinova 804, Poděbrady
Author: filip starý | 162 signatures
More >Vážení,
prostřednictvím této petice žádáme MěU Kolín o možnost návratu Garagefestu zpět na původní místo konání, tedy do areálu garáží U Cihelny.
Tento již tradiční festival považujeme za dostupný nástroj obohacení lokální hudební scény, se kterým nemá město Kolín žádné finanční náklady.
V kruzích vyznavačů alternativní hudby si Garagefest získal své nemalé obecenstvo a to nejen z řad obyvatel města Kolín, ale i širokého okolí. Oblíbenost u návštěvníků tato akce získala díky své autenticitě, náplni programu a místu, na kterém je festival pořádán. Neradi bychom, aby jeho kouzlo zaniklo kvůli jeho nucenému přesunutí do jiných prostorů, jako se tomu bohužel stalo nyní v listopadu roku 2017.
Zaráží nás, že předchozí ohlášené ročníky festivalu byly městem Kolín schváleny a nyní nastává období represe. Letošní schvalování festivalu bylo podle našeho domnění provázené pochybnostmi na straně města a neadekvátním jednáním, které vedlo k přesunu festivalu. Nutno dodat, že oznámení o nemožnosti konání akce bylo podáno 22. 11. 2017, tedy tři dny před konáním samotného festivalu.
Více informací o této kauze je možné se dočíst v příloze této petice, kde je prohlášení pořadatelů festivalu v plné délce.
Z důvodů tradice festivalu, jeho oblíbenosti a kulturnímu přínosu požadujeme:
-Možnost navrácení festivalu na místo původu.
-Důsledné prošetření postupů zodpovědných orgánů, jejichž rozhodnutí vedla k přesunu celé akce.
-Věcné vysvětlení důvodů a podnětů, kvůli kterým nebylo konání festivalu schváleno v areálu garáží U Cihelny.
Děkujeme,
organizátoři Garagefestu
Za petiční výbor:
Jan Dousek
Mgr. Ondřej Nešetřil
Mgr. Jan Darebný, Ph.D.
Jakub Seidl
Bc. Matěj Forst
Tereza Verfelová, Dis.
David Petrán
Adam Horáček
Zastupovat petiční výbor při jednání se státními orgány je oprávněn:
Mgr. Jan Darebný, Ph.D.
Author: Ondřej Nešetřil | 321 signatures
More >My občané České republiky a obyvatelé města Benešov, nesouhlasíme se zahájením jednání mezi městem Benešov a společností TNI Group a.s., se sídlem Palackého 717/11, Nové Město, 110 00 Praha 1 IČO 29386772 o výstavbě Plopsa Family Parku v areálu bývalých Táborských kasáren. Důvody: 1. Případná výstavba je v těsném sousedství stávající rodinné výstavby a zásadním způsobem naruší klid v této bytové zóně. 2. Z tohoto důvodu dojde ke znehodnocení finančních investic, které obvatelé z této lokality vynaložili do svých objektů a k poklesu třžních cen pozemků města v uvažované budoucí výstavbě v areálu bývalých Táborských kasáren. 3. Uvažovaný počet návštěvníků - 300 000 ročně - zatíží hlukem a automobilovým provozem již teď špatnou dopravní situaci a kapacitu parkovišť v Benešově. 4. Nechceme do města pouštět aktivity, které svým rozsahem překračují potřeby obyvatel města Benešov.
Author: Marie Hospodková | 218 signatures
More >Dle čl. 18 listiny základních práv a svobod a zákona č. 85/1990 Sb. o právu petičním.
Zachování a podpora Kontaktního Zooparku v obci Zvole.
Tvůrce petice:
Filip Valášek, Na Výsluní 530, Zvole, 252 45
Věra Řechtáčková, Třída 9. Května č.p. 1366/48 Rumburk 1 ,408 01
My, níže podepsaní, prostřednictvím této petice chceme podpořit Kontaktní Zoopark ve Zvoli v jeho dalším fungování do budoucna.
A to protože tento Zoopark se zabývá:
Edukativní činností pro širokou společnost lidí a spoluobčanů, včetně škol a školek – jak se orientovat v říši zvířat, zjistit co potřebují k životu a o možnostech záchrany ohrožených zvířat.
Poradenstvím s chovem zvířat v zajetí, záchranou zvířat ze špatných podmínek a chovů ( jak většinou znáte u záchrany psů a koček), kdo jste byl v u nás v zooparku, slyšeli jste příběhy o našich zvířatech. Kdo se ujme vyhozeného hada, želvy nebo pumy??? záchranu si zaslouží všechna zvířata !!!
Taktéž se zabývá a podporuje ochranářské projekty v mnoha zemích světa na záchranu zvířat , společně se světovými organizacemi.
V budoucnu se chce Zoopark rozšířit o záchranou stanici “ŠELMY V NOUZI“ a propojit chov našich zvířat se záchranou stanicí pro „nechtěné přerostlé mazlíčky“, pro zvířata z nevhodných chovných podmínek. Tímto chceme také spustit sbírku pro zakoupení nového pozemku pro výstavbu nových výběhů pro tato zvířata. Proto sledujte naše stránky Kontaktního Zooparku na Facebooku, kde se dozvíte více informací k této sbírce.
To je naše idea a podstata Kontaktního zooparku!
V tomto okamžiku Vás žádáme o podporu zachování Kontaktního zooparku.
Otázka zní:
Chcete podpořit kontaktní zoopark a jeho zachování?
Author: Věra Řechtáčková | 716 signatures
More >Území na jih od Prahy (mezi Prahou a Meznem) je významnou rekreační oblastí, zároveň však zdejší obyvatelé v rozvíjejících se obcích denně dojíždějí do větších měst za zaměstnáním. Oba tyto vlivy kladou velké nároky na dopravní obslužnost a současně ochranu a citlivost přístupu ke zdejší krajině. Základní podmínkou udržitelného využívání území je proto chytré a efektivní řešení osobní dopravy, které by nenarušovalo přírodní a kulturní hodnoty území.
Znepokojuje nás, že
- je stále prosazován v mnoha ohledech zastaralý projekt tzv. Západní varianty dálnice D3, který trpí zásadními nedostatky,
- není věnována dostatečná pozornost rozvoji místní efektivní dopravní sítě a obyvatelé jsou de facto nuceni strádat v dopravních zácpách či strpět dlouhé objíždění a denně řešit obtížnou cestu zejm. za prací do větších měst.
Podporujeme proto iniciativu Alternativa středočeské D3 a požadujeme
1) vypracovat alternativní návrhy řešení dopravní obslužnosti dotčeného území s důrazem na využití veřejné dopravy, návaznosti na Pražskou integrovanou dopravu, železnici a vhodné silniční trasy
2) bezodkladně modernizovat silnici I/3 v úseku Mirošovice – Mezno výstavbou dalších jízdních pruhů, obchvatů obcí ležících přímo v její trase (Olbramovice, Miličín aj.), mimoúrovňových křižovatek, přechodů či tunelů (apod.) tak, aby byla zajištěna plynulá průjezdnost této silnice a snížena zátěž životního prostředí obyvatel dotčených obcí
3) koncepční podporu rozvoje obcí směřující k místní stabilitě a zvýšení kvality života obyvatel, nikoliv ke zvyšování zátěže životního prostředí, plýtvání zdroji a závislosti na vzdálených regionech
4) odložit záměr výstavby středočeské D3 a důsledně aktualizovat podklady pro její ev. výstavbu na základě
odborných studií, které nebudou vycházet z údajů starších 10 let před uvažovaným termínem výstavby,
5) zohlednit přínos modernizovaného IV. železničního koridoru Praha – České Budějovice pro dopravní obslužnost dotčeného území
6) zohlednit přínos modernizované silnice I/3 pro dopravní obslužnost dotčeného území
7) zohlednění technické a finanční náročnosti řešení vzhledem k jejímu přínosu
Author: Roman Andres | 56 signatures
More >Podpořte prosím obnovení barokního kostela svatého Martina v Lidicích na původním místě k uctění památky Lidických mučedníků. Je to živá vzpomínka na lidického faráře Josefa Štemberka.
Author: JIří Mojžíš | 11 signatures
More >Nesouhlasím, aby v ulici Kutná v obci Psáry byl přivaděč z dálnice D3.
Author: Spolek Zelené Jirčany | 1 signature
More >Milínští (ale i jiní), jedná se o tom, zda bude, či nebude v nové Sokolovně postavena BOWLINGOVÁ DRÁHA. Tento návrh je ale v ohrožení, jelikož je zde obava, že bowling nebude mít v Milíně využití... Smyslem této petice je tedy ukázat, že by zde o bowling zájem byl a tím tuto možnost podpořit. Svým podpisem, tak můžete velmi pomoci.
Dokonce i v jedné z navrhovaných studií na novou Sokolovnu bowling v projektu je.
My, níže podepsaní, tak chceme podpořit návrh, aby byla v nové Sokolovně postavena bowlingová dráha.
Author: Kamila Reiterová | 51 signatures
More >