Petice za zachování železniční dopravy v Orlických horách
196 podpisů

Petice za zachování železniční dopravy v Orlických horách

Autor: Martin Žáček | vloženo: 17.01.2014 | 196 podpisů
Sdílejte s přáteli

V Orlických horách v poslední době graduje znevýhodňování železniční dopravy, které začalo již před 25 lety. České dráhy spoje čím dál víc omezují a ty, které zůstávají, jezdí v nevhodnou dobu.

Lidé, dojíždějící do zaměstnání, tak musejí volit dopravu osobními auty. Chceme, aby železniční doprava byla zachována a vlaky jezdily podle potřeb cestujících. Pokud České dráhy nejsou schopné nebo na jiného dopravce. Je smutné, že stát dopouští postupnou likvidaci služeb pro obyvatele.

 

Vedle poštovních úřadů jsou to dnes železnice a kdoví, co to bude příště. Jde snad někomu o to, aby se okrajové části republiky postupně vylidňovaly a stát tak o ně nemusel pečovat, přestože jejich obyvatelé platí daně stejně jako jinde?

 

Žádáme proto, aby České dráhy přehodnotily své plány na omezení železniční dopravy v Orlických horách a ve spolupráci s krajem naopak tuto dopravu modernizovaly a rozšiřovaly!

 

foto:

http://oidnes.cz/13/032/org/SKR49f2f7_kalamita_0006.jpg

Komu bude petice předána: Vedení Českých drah a Krajskému úřadu v Hradci Králové

Podpis pod petici je nutné potvrdit v následně doručeném mailu.

Sdílejte s přáteli a známými

Vzkazy | 28

16. 12. 2014 | Tomáš Lubovský | Praha
Kdo zase vymyslel, že se to zruší ? Asi někdo, koho vozí řidič ve služební voze.
+0 | -0
doporučit +
09. 12. 2014 | Radka Římanová | Praha
Vlak do Orlických hor je nádherným benefitem, který kraj nabízí.
+0 | -0
doporučit +
27. 03. 2014 | Alice Vrablicová | Uničov
Nenapadá mě nic slušného, co by neurazilo, takže raději nebudu psát nic.
+0 | -0
doporučit +
26. 03. 2014 | Honza Taraba | Havířov
BUDOVA PATŘÍ DO ČESKÉHO ARCHITEKTONICKÉHO DĚDICTVÍ
http://www.360cities.net/cs/image/train-station-havirov-czech-republic#107.46,-17.60,109.3
http://expo58.blogspot.cz/2010/08/nadrazi-v-havirove.html
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_stanice_Hav%C3%AD%C5%99ov
http://havirov-historie.cz/historicke-clanky/vlakove-nadrazi
http://www.novinky.cz/kultura/salon/292181-adam-guzdek-chce-zachranit-havirovske-nadrazi-bourani-je-vzdycky-nejjednodussi-reseni-ale.html
http://www.regiony24.cz/11-192215-ministr-dopravy-prachar-jde-proti-svemu-hnuti-ano
http://www.msstavby.cz/prestupni-terminal-havirov-eia-07-05-2012/
http://www.stream.cz/gebrianvs/827702-gebrian-vs-havirov
https://www.youtube.com/watch?v=xvx-bVs7e-k
http://www.kduhavirov.cz/cerne-svedomi-havirova
To co je připravováno Městským zastupitelstvem / ČD je jen předražená demolice kdy se 2/3 Cenné Nádražní budovy zbourají. Místo cenné odbavovací haly bude parkoviště a část administrativní budovy se ponechá a bude upravena na nádraží.To parkoviště co tam slibují nakonec bude spoplatnené jako u nemocnice a bude poloprázdné protože lidé budou parkovat u TESCO . Město s 77000 obyvateli bude mít doslova zastávku ČD jako na vesnici .A Tomu říkají na radnici hrdě nový terminál.Budova je v zahraničí respektována jako kvalitní ukázka určitého ČESKÉHO stavebního stylu navazujícího na úspěch Expo58. Je to jen barbarské ničení Českého Architektonického Dědictví. Cennou budovu nahradí bezcenná.
Nádraží lze opravit rekonstruovat .Statika budovy je v pořádku . Budova má své kouzlo,byly na ní při stavbě použity velmi kvalitní materiály a má cenu jí opravit .Pan primátor hovoří o efektivitě čerpaní Právě Havířov co se týče čerpání a efektivity proinvestovaných prostředků obsadil 20 místo s 22 posuzovaných v kraji .Ostrava má Radniční věž . Liberec má vysílač Ještěd . Brno má vilu Tugendhat. Havířov má zatím cenné Vlakové nádraží?
Děkuji za přečtení Honza občan Havířova
+0 | -0
doporučit +
24. 03. 2014 | Michal Martinů | Jeseník
Vlaky jsou rozumným způsobem řešení dopravy. Pokud se týká dopravy silniční, dojde ropa a nebude ani asfalt na opravy cest. Málokdy je v zimě potřeba vyhrnovat železniční trať.
+0 | -0
doporučit +
23. 03. 2014 | Pavel Piš | Orlová
Nerušte to dobré co v této republice zůstalo!
+0 | -0
doporučit +
20. 03. 2014 | Martin Finke | Praha
To opravdu hrozí?! Kde, proboha, by měla být železnice zachovávána,když ne v takovémto kraji?!
+0 | -0
doporučit +
06. 02. 2014 | Honza Tran Phan Anh | Horní Branná
Prosím nechte železniční dopravu v Orlických horách.Lidé se nemohou dopravovat jen autobusy. Pokud si myslíte že dráha nebyla nijak finančně výhodná,popřemýšlejte proč to tak bylo a zkuste naopak zlepšit spoje než je zrušit zbytečně rušit.Chyba je ve vás.
+0 | -0
doporučit +
03. 02. 2014 | Radek Chyczyi | Frýdek-Místek
jakékoliv rušení železnice a další rozpínání automobilismu je nesmysl, potom ať mi stát dá na auto, ať se můžu dostat do práce
+0 | -0
doporučit +
01. 02. 2014 | Aleš Novák | Kostelec nad Orlicí
Naši politici od takzvané sametové revoluce ruší rádi lokálky,které naši dědové tak pracně zakládali.Výmluvou jsou peníze.Ale proč si tedy vždy na konci roku rozdělují nekřesťansky velké peníze,které by mohli vložit jinam.Třeba těm lokálkám.
+0 | -0
doporučit +

Podepsat tuto petici

Podpis je nutné potvrdit v doručeném mailu

Podpis je nutné potvrdit v doručeném mailu

Podpisy | 196 (+25 nepotvrzených)

  • Jiří Jakl | Olešnice v Orlických Horách
  • Údaje podepisujícího nezveřejněny
  • Jan Přeučil | Vamberk
  • Tomáš Lubovský | Praha
  • Jan Mynařík | Praha 7
  • Radka Římanová | Praha
  • Údaje podepisujícího nezveřejněny
  • Marcela Suchomelová | Praha
  • Údaje podepisujícího nezveřejněny
  • Petr Tilšer | Hradec Králové

Tento web používá cookies k lepšímu fungování webu a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku